Emma Răducanu primește o avere datorită imaginii sale. În urmă cu un an, doar visa la asemenea cifre
articol scris de Digi Sport28.06.2022, 15:24
În urmă cu un an, Emma Răducanu (19 ani) nu reușea să câștige nici măcar un meci în circuitul WTA. Acum, înregistrează venituri de peste 8 milioane de lire sterline doar din sponsorizări.
Champions League: PSV - Girona, marți, 19:45, DGS 1
Champions League: Real Madrid - Milan, marți, 22:00, DGS 1
A câștigat turneul de Grand Slam de la US Open și a devenit un nume cunoscut, important la nivel mondial, cu 2,4 milioane de urmăritori pe Instagram și cu o avere de peste 10 milioane de lire sterline.
Galerie Foto
Emma Răducanu primește peste 8 milioane de lire sterline din contractele de publicitate
Specialiștii consideră că Emma Răducanu are șanse să devină primul atlet care va înregistra venituri de un miliard de lire sterline doar din sponsorizări, în următorii ani.
În momentul de față, Emma Răducanu a ajuns la nivelul a peste 8 milioane de lire sterline primite doar datorită contractelor de sponsorizare semnate cu unele dintre cele mai mari branduri din lume, conform ”The Sun”.
- 100.000 de lire sterline de la Nike - brand uriaș de haine, adidași și accesorii. Contractul a fost semnat pe un an și sunt șanse foarte mari ca suma să crescă considerabil la următoarea negociere contractuală.
- 100.000 de lire sterline de la Wilson - brand de rachete de tenis. La fel ca și Nike, contractul a fost semnat înainte ca Emma să ajungă un star la nivel mondial. Așadar, din nou, suma poate crește la reînnoirea contractului.
- 2 milioane de lire sterline de la Tiffany&Co - brand de bijuterii. Este prima sponsorizare majoră pe care Emma a semnat-o după triumful de la US Open. Este ambasador al casei Tiffany&Co, alături de Beyonce.
- 2 milioane de lire sterline de la Dior - brand de haine, încălțăminte, bijuterii etc.
- 1 milion de lire sterline de la British Airways - companie engleză de zbor.
- 3 milioane de lire sterline de la Vodafone - companie de telefonie. Contractul a fost semnat în luna martie. Tânăra sportivă a devenit ambasador la nivel local pentru a încerca să inspire următoarea generație de eroi ai tenisului.
De asemenea, Emma Răducanu mai are colaborări importante cu Evian, Porsche, HSBC și Sports Direct, însă nu se cunosc exact sumele pe care sportiva le primește.
Etichete: porsche , us open , nike , emma raducanu , dior
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Viktor Orbán a fost atacat în Parlament din cauza problemelor economice prin care trece țara sa și...