Ce-a fost și ce-a ajuns! FCSB a vândut doar 42 de abonamente într-o lună
08.09.2018, 12:06Pentru prima dată de când FCSB s-a mutat pe ”Arena Națională”, oficialii roș-albaștrilor au decis în pauza competițională dinaintea acestui sezon să scoată abonamente la vânzare. Fanii vicecampioanei nu s-au înghesuit însă să-și procure astfel de bilete de acces pentru tot sezonul, din moment ce până în prezent au fost comercializate doar 42 de abonamente!
SuperLiga: Sepsi - Buzău, vineri, 17:30, DGS 1
SuperLiga: Farul - Oțelul, vineri, 20:30, DGS 1
De când s-au mutat pe cel mai mare stadion al țării, după ce n-au mai avut loc în Ghencea, diriguitorii clubului nu s-au mai gândit deloc la abonamente. La început au motivat că este un stadion nou pe care nu se știe cât va juca echipa, mai ales că echipa națională are prioritate. După aceea, acest subiect a rămas în eter, dar a revenit surprinzător vara aceasta. Conducerea roș-albaștrilor a decis să comercializeze abonamente, mai ales că media spectatorilor din sezonul trecut a fost una foarte bună.
La o lună de la data la care au fost scoase la vânzare, într-un moment în care echipa era angrenată în preliminariile Europa League, FCSB se poate ”lăuda” cu doar 42 de abonamente vândute, susține gspro. Este un record negativ și rușinos bifat de clubul care se laudă că are cei mai mulți suporteri din România.
Următorul meci al FCSB este la Cluj, cu CFR, în etapa a 8-a a Ligii 1, duminică 16 septembrie, de la ora 21:00, ÎN DIRECT la Digi Sport 1, precum și pe digisport.ro și m.digisport.ro, EXCLUSIV pentru abonații rețelei de internet ai RCS-RDS. Meciul va fi redat în format LIVE VIDEO&TEXT și pe digisport.ro și m.digisport.ro.
Toate meciurile din sezonul 2017-2018 se văd în direct la Digi Sport, iar cele mai importante faze video vor putea fi urmărite în timp real pe digisport.ro.
PROGRAMUL CANALELOR DIGI SPORT
La returul cu Rapid Viena, scor 2-1, din play-off-ul Europa League, în tribunele Arenei Naționale au fost prezenți aproximativ 40.000 de spectatori, ceea ce se poate traduce prin faptul că susținătorii roș-albaștrilor mai vin pe stadion doar la meciurile cu miză, la cele care contează.
Cel mai probabil, o cauză a numărului mic de abonamente vândute este legat și de politica de marketing a celor de la FCSB. Gigi Becali a spus, și nu de puține ori, că este clubul său, că face ce poftește și că nu este interesat decât de bani. De multe ori, fanii au fost lăsați în plan secund iar aceștia par a fi taxat atitudinea patronului.
Spre deosebire de FCSB, Dunărea Călărași, echipă nou-promovată în Liga 1, a vândut deja 360 de abonamente.
Etichete: nicolae dica , gigi becali , fcsb , meciuri fcsb , abonamente fcsb , 42 de abonamente fcsb
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Fostul președinte rus și actual vicepreședinte al Consiliului de Securitate Dmitri Medvedev...