Barcelona a pierdut 25 de milioane de euro, din cauza indeciziei legate de sponsorul echipei
20.07.2016, 12:30FC Barcelona continuă să piardă bani, înaintea noului sezon. Indecizia catalanilor în privinţa sponsorului echipei a costat-o pe campioana Spaniei nu mai puţin de 25 de milioane de euro, susţine Marca.
Premier League: Nottingham - Tottenham, joi, 17:00, DGS 1
Premier League: Liverpool - Leicester, joi, 22:00, DGS 1
Ieri, Barça a anunţat că a ajuns la un acord cu Qatar Airways, care va fi sponsorul principal al formaţiei blaugrana şi în sezonul 2016/17, în aceleaşi condiţii ca în anul precedent. Concret, celebra companie aeriană va vărsa în bugetul catalanilor 35 de milioane de euro.
Oficialii Barcelonei au, însă, motive să regrete noua înţelegere. La finalul sezonului trecut, clubul a bătut palma pentru prelungirea contractului de sponsorizare, iar Qatar Airways acceptase să plătească 60 de milioane de euro anual, pentru ca numele companiei să apară pe tricourile purtate de de elevii lui Luis Enrique.
Cu toate acestea, conducerea grupării de pe Camp Nou a ezitat să semneze noua înţelegere şi chiar a negociat cu alte companii. Una dintre acestea este Amazon, care, în acest moment, pare să aibă prima şansă de a deveni sponsorul principal al Barcelonei începând din sezonul 2017/18, scrie sursa citată.
În cele din urmă, catalanii au decis să semneze din nou cu Qatar Airway, pentru un sezon, dar în alţi termeni decât se stabilise iniţial.
Este a treia lovitură financiară suferită de FC Barcelona în această vară, după ce Comisia Europeană a inclus-o pe campioana Spaniei pe o listă cu echipe obligate să ramburseze "ajutoarele publice ilegale" şi după ce catalanii au pierdut aproape 50 de milioane de euro din cauza unei tranzacţii imobiliare.
Etichete: la liga , fc barcelona , sponsor
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Facturile prezentate în spaţiul public de premierul Marcel Ciolacu în seara de Crăciun prin care a...