Wimbledon 2019 | Cori Gauff, posibile sponsorizări de 50 de milioane de lire/an. Cât va câştiga dacă ia un Grand Slam
10.07.2019, 19:10Wimbledon 2019 | Cori Gauff, jucătoarea de 15 ani eliminată de Simona Halep în optimile de la Wimbledon, are un potenţial de marketing mai mare decât oricine în sportul mondial. O spune un expert în domeniu, care e de părere că tânăra jucătoare poate câştiga 50 de milioane de lire din sponsorizări fără să câştige vreun trofeu, doar pentru imaginea creată la Wimbledon.
SuperLiga: Poli Iași - FCSB, luni, 20:00, DGS 1
SuperLiga: UTA Arad - Botoșani, luni, 17:00, DGS 1
Nigel Curry, un expert în marketing, fost chariman la European Sponsorship Association, e impresionat de fenomenul denumit de britanici "Cocomania". Lumea sportului nu a mai avut o asemenea vedetă, la feminin, Serena Williams fiind deja eclipsată de noua stea a tenisului american.
"Fără vreun dubiu, Coco are potenţial să devină cea mai bine plătită sportivă din istorie. Pulbicul abia aştepta o figură ca asta în peisajul sportiv. Acum, cred că poate câştiga 50 de milioane de lire pe an din sponsorizări, după ce s-a întâmplat la Wimbledon. Dar, dacă va deveni câştigătoare de Grand Slam, suma aceasta s-ar putea dubla cu uşurinţă", a spus Curry pentru The Sun.
Wimbledon 2019 | Luată cu asalt de sponsori încă de la începutul anului
Cori Gauff este una dintre cele mai promițătoare tinere jucătoare de tenis din lume. Considerată drept "noua Serena Williams", brand-urile de echipament sportiv au luat-o deja în vizor pe jucătoarea în vârstă de doar 15 ani.
Cei de la Nike și New Balance s-au luptat pentru semnătura lui Cori Gauff, însă cei din urmă au reușit să o convingă pe americancă. De asemenea, Barilla și Head și-au asigurat drepturile de imagine ale tinerei sportive. Potrivit Forbes, Cori Gauff va încasa peste un milion de dolari în acest an doar din contracte de publicitate. O sumă incredibilă, judecând după faptul că vorbim de o puştoaică de 15 ani, fără vreo performanţă notabilă în WTA, până să vină la All England Club. Totuşi, această sumă pare a fi una extrem de mică, prin comparaţie cu potenţialul de marketing enorm pe care îl are "Coco".
De altfel, în prima săptămână de la Wimbledon, trei dintre meciurile ei au intrat în cele mai vizionate 8 evenimente la BBC. Confruntarea cu Hercog, una dramatică, a strâns 5,2 milioane de telespectatori, cu mult mai mult decât Kyrgios - Nadal, blockbusterul de pe tabloul masculin.
30 de milioane de euro a câştigat din premii în întreaga carieră Simona Halep. Incomparabil mai marketabilă, Gauff ar putea depăşi suma asta în ceva mai mult de şase luni, din sponsorizări, dacă ne luăm după Curry.
Etichete: wimbledon , wimbledon 2019 , cori gauff , cori gauff wimbledon
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Rusia reprezintă o ameninţare mai mare pentru securitatea Uniunii Europene decât pentru apărare...