Halep e apărată, deși e tot fără sponsor: "E trăsnet și are o imagine impecabilă! E o prostie să spui asta"
03.02.2018, 09:55Simona Halep este în continuare în căutarea unui sponsor tehnic, variantele vehiculate în ultimul timp fiind Under Armour și New Balance. Radu Restivan, specialist în marketing sportiv, susține că Halep nu are de pătimit de pe urma faptului că vine din România și are o explicație pentru situația cu care Halep s-a confruntat chiar și la Australian Open.
SuperLiga: Sepsi - Buzău, vineri, 17:30, DGS 1
SuperLiga: Farul - Oțelul, vineri, 20:30, DGS 1
"Simona a fost, până acum câteva zile, pe locul 1 în lume. Când eşti lider mondial, imaginea ta se vinde la nivel global, nu doar în România. Halep e trăsnet! Are o imagine impecabilă şi e o prostie să spui că nu vinde fiindcă e din România.
De altfel, Adidas, cât timp a lucrat cu ea, a implicat-o în tot felul de campanii globale de marketing care au contribuit şi ele la creşterea brandului Halep, nu doar a brandului de echipament sportiv", a spus Restivan.
"Eu cred că a fost o comunicare greşită pe acest subiect. Adidas n-a renunţat la Simona. A fost o renegociere, Simona a cerut mai mulţi bani şi nu s-a ajuns la o înţelegere. Nu e nimic tragic sau dramatic în această poveste.
Iar faptul că Halep n-a semnat, deocamdată, cu o altă firmă nu e ceva surprinzător. Din ce îmi spuneţi, a cerut în jur de două milioane de euro pe an. Ei bine, nu sunt foarte multe firme care să aibă puterea necesară pentru a plăti o astfel de sumă.
De fapt, probabil Nike şi-ar permite aşa ceva. Iar un contract cu Nike nu se semnează de pe o zi pe alta, mai ales dacă, în trecut, ai fost sponsorizat de un concurent direct. Aceste firme au o politică: preferă să-şi crească sportivul şi să aibă continuitate cu el. Din acest motiv e bătaie mare pe jucătorii tineri, de perspectivă", a mai afirmat specialistul în marketing sportiv.
Victor Hănescu are o altă părere și subliniază că sportivii din România sunt "dezavantajați și marginalizați".
"Sportivii din România sunt dezavantajaţi şi marginalizaţi, atunci când îşi caută sponsori. Ţin minte cât de greu mi-a fost şi mie, chiar şi atunci când aveam rezultate foarte bune şi eram în top 30 mondial. Practic, noi, românii, plătim preţul pentru că piaţa din România e mică, săracă şi neatractivă pentru sponsori. De aceea, sunt căutaţi francezii, nemţii sau americanii", este opinia lui Hănescu.
E de aşteptat ca Simona să ia o decizie în următoarele zile, chiar înainte turneului de la Doha (12 - 17 februarie).
New Balance reprezintă mai multe jucătoare, printre care Sorana Cîrstea, Nicole Gibbs, Heather Watson, Misaki Doi. De cealaltă parte, Under Armour se poate lăuda cu fostul lider mondial, Andy Murray.
Etichete: halep , halep doha , halep tenis , halep hanescu , halep adidas , halep sponsor
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Atacul de joi, în care a Rusia a lansat o rachetă balistică de mare putere asupra Ucrainei, a fost...