”E doar pentru că e româncă și nu e blondă și înaltă?” Atac dur înainte de finala de la Australian Open
26.01.2018, 18:21HALEP - WOZNIACKI finala Australian Open. Simona Halep are o ofertă de ultimă oră legată de posibilul nou sponsor tehnic. Nike îi oferă 1.3 milioane de euro pe an. Totuși, marea campioană Martina Navratilova e indignată de situația în care a ajuns numărul unu mondial, chiar înaintea unui Grand Slam.
SuperLiga: Poli Iași - FCSB, luni, 20:00, DGS 1
SuperLiga: UTA Arad - Botoșani, luni, 17:00, DGS 1
"Este ridicol! Nu știu ce s-a întâmplat cu Adidas... Dar asta nu i s-ar fi întâmplat niciodată unui bărbat! Sunt sigură că Simona va găsi un nou sponsor, dar faptul că nu are unul este de neînțeles și incredibil pentru mine, în sensul negativ al cuvintelor.
"Sper ca cei de la Adidas regretă acum! Iar dacă Simona nu-și va găsi un contract cu un brand înseamnă că ceva este cu adevărat greșit în acest sport! Care e problema? Ce dacă e româncă? Nu le place că nu e înaltă și blondă? Simona este o femeie remarcabilă, cu o personalitate grozavă!", a spus Navratilova, într-un interviu acordat pentru Le Temps.
Simona Halep a încheiat contractul cu Adidas la finalul anului trecut și de atunci nu a semnat cu nicio firmă de echipament sportiv. De acest lucru vrea să profite Nike, companie care i-a oferit sportivei noastre un contract în valoare de 1,3 milioane de euro pe an, informează El Pais.
Simona Halep le-a solicitat nemților de la Adidas două milioane de euro pe an pentru a semna un nou contract, dar aceștia au refuzat-o. Acum, sportiva care ocupă primul loc în lume negociază cu Nike, Asics, Lacoste și K-Swiss, dar nu se grăbeşte.
Staff-ul ei a anunţat că o decizie în acest sens va fi luată după finalul Australian Open 2018. Dintre toate companiile care sunt în negocieri cu numărul unu mondial, Nike a făcut deja propunerea, care se ridică la suma de 1,3 milioane de euro pe an, scrie sursa citată.
Halep este pe primul loc în clasamentul WTA, dar nu și în materie de contracte de imagine. În 2017, conform cifrelor publicate de revista Forbes, Halep s-a aflat printre sportivele plătite cel mai bine, cu încasări de 4,9 milioane de euro. Ea a fost depășită de Serena Williams (21,5 milioane de euro), Kerber (10 milioane de euro), Danica Patrick (9,5 milioane de euro), Ronda Rousey (9 milioane de euro), Venus Williams (8,3 milioane de euro) Muguruza (6,1 milioane de euro), Wozniacki (5,9 milioane de euro), Agnieszka Radwanska (5,8 milioane de euro) și Eugenie Bouchard (5,6 milioane de euro).
Fără vreun sponsor tehnic la Australian Open, Simona Halep este sfătuită inclusiv de Ilie Năstase să semneze cu Nike. Totuși, fostul mare jucător român crede că echipamentul contează prea puțin, racheta fiind cea mai importantă. "E foarte bine dacă semnează cu ei, am jucat și eu cu Nike prin anii '70. Totuși, nu asta e problema...că e cu Nike, că a fost cu Adidas sau cu cine a mai fost, ea trebuie să joace bine. Ea face banii oricum, cât e în frunte!” RESTUL DECLARAȚIILOR AICI
Nike sponsorizează nume mari în tenisul mondial; la feminin, Maria Sharapova, Madison Keys, Victoria Azarenka sau Petra Kvitova sunt doar câteva dintre vedete, în timp ce la masculin Rafael Nadal şi Roger Federer sunt îmbrăcaţi din startul carierei de acest brand. Maestrul elveţian primește aproximativ 10 milioane de dolari pe an.
70 milioane de dolari e contractul semnat de Sharapova în 2010 cu Nike, pentru o perioadă de 8 ani. După ce a fost depistată dopată, brandul de echipament sportiv a spus că ia în calcul să suspende angajamentul cu fostul număr unu mondial. Ulterior, s-a revenit asupra deciziei, stându-i aproape.
Etichete: simona halep , halep , halep wozniacki , halep australian open , adidas , halep adidas , navratilova
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Rusia reprezintă o ameninţare mai mare pentru securitatea Uniunii Europene decât pentru apărare...