Galerie Foto Piața articolelor de pescuit din România, estimată la 45 de milioane de dolari
20.10.2016, 15:13Revista Tackle Trade World (TTW UK) a realizat un studiu asupra pieței articolelor de pescuit din Romania. Acolo putem citi care sunt cele mai cunoscute branduri, cei mai importanți producători, importatori și distribuitori, top cârlige folosite, cei mai căutați pești, cele mai populare stiluri de pescuit.
Champions League: Brugge - Aston Villa, miercuri, 19:45, DGS 1
Champions League: Inter - Arsenal, miercuri, 22:00, DGS 1
Valoarea totală estimată a pieței articolelor de pescuit în România este de 45 de milioane de dolari, cu mult sub Ungaria, unde această cifră atinge un miliard de dolari pe an.
În aceste cifre nu a fost inclusă piața neagră, reprezentată de produse din China și diverşi producători români de nadă şi momeală vie. Piața neagră în România este estimată la 50% din totalul vânzărilor articolelor de pescuit.
Galerie Foto
Informațiile au fost adunate din discuțiile revistei TTW cu diverși producători, importatori, distribuitori și reprezentanți ai presei de specialitate din România. În finalul articolului, revista internațională menționează că pot exista anumite omisiuni sau erori.
“Părerea mea asupra pieței articolelor de pescuit din Romania este că, din păcate, ea este una dintre cele mai slabe piețe din Europa raportat la numărul de locuitori. Factorul cel mai important care duce la un nivel scăzut al pieței este venitul scăzut pe cap de locuitor, care în România este mult mai mic decât cel din Ungaria și de şase-şapte ori mai mic decât cel din Germania. Cu toate acestea, piața articolelor de pescuit din România este foarte activă, efervescentă chiar, şi încearcă să țină pasul cu piața europeană. Din cauza venitului mediu mic, bugetul alocat de pescarii români pentru hobby-ul lor rămâne cu mult în urma bugetelor alocate de restul pescarilor europeni și întâlnim în continuare anomalii de genul vânzării unui produs (de ex: lanseta crap) care la un preț de retail de 100 de euro în Ungaria, se poate vinde de 15-20 ori mai mult ca număr de bucăți. Aceasta înseamnă că mai avem un lung drum de parcurs pentru a ajunge precum piețele dezvoltate din UE. Neavând ca suport nicio statistică oficială, cred că piața articolelor de pescuit din Romania are o valoare de 10-12 milioane euro, la care se adaugă piața neagră (extrem de greu de estimat), care este probabil de încă 9-14 milioane de euro”, a declarat Valentin Purcaru, directorul general al Arrow International, una dintre cele mai importanțe firme jucătoare pe piața articolelor de pescuit și vânătoare din România.
Etichete: pescuit sportiv
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Jurnaliștii ruși de la „Sistema” - echipa de investigații din cadrul redacției ruse a Europei...