Juventus a mai făcut un “transfer“ de marcă. Și-a asociat imaginea cu un brand puternic
28.11.2012, 14:53Campioana Italiei, Juventus, pare a fi depășit toate problemele de imagine pe care le-a avut în trecut, din cauza scandalului “Calciopoli“, care a dus inclusiv la retrogradarea echipei, și a pornit acum pe un nou drum al performanței.
Noua conducere a clubului torinez se orientează stric spre viitor și urmărește obținerea succeselor atât pe plan sportiv, cât și la nivel de marketing. O astfel de strategie este și aceea de a lega numele echipei de cel al uneia dintre cele mai inovatoare companii din domeniul tehnologiei, și lider de piață în egală măsură la nivel mondial, în piața electronicelor de consum, este vorba despre brandul Samsung.
Oficialii clubului au anunțat deja parteneriatul pe site-ul oficial. Vizibilitatea noului brand va fi garantată pe logo-ul tuturor produselor clubului, pe site-ul echipei, dar va fi și prezentat pe ecrane cu LED care se vor afla atât în incinta arenei, cât și în afara acesteia.
SuperLiga: Poli Iași - FCSB, luni, 20:00, DGS 1
SuperLiga: UTA Arad - Botoșani, luni, 17:00, DGS 1
foto: juventus.com
Etichete: juventus samsung , juventus s-a asociat cu samsung , juventus are un nou sponsor , juventus sponsor , samsung noul sponsor al lui juventus
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Rusia reprezintă o ameninţare mai mare pentru securitatea Uniunii Europene decât pentru apărare...