Video Exclusiv Capitolul la care Dinamo a excelat în ”perioada Ionuț Negoiță”: ”Eram unii dintre cei mai buni”
articol scris de Digi Sport24.04.2022, 23:21
Spre deosebire de cluburile din campionatele de top ale Europei, ale căror departamente de marketing funcționează la capacitate maximă, cele din Liga 1 nu sunt încă foarte dezvoltate la acest capitol.
Liga Națiunilor: Italia - Franța, duminică, 21:45, DGS 1
Liga Națiunilor: Israel - Belgia, duminică, 21:45, DGS 2
În cadrul emisiunii Digi Sport Special, realizatorul Vali Moraru și invitații săi au analizat acțiunile echipelor din România cu ocazia Sărbătorilor Pascale, iar concluziile nu au avantajat cluburile.
Ionel Dănciulescu: ”În perioada Ionuț Negoiță, Dinamo era unul dintre cele mai bune cluburi pe partea de marketing”
În acest context, Ionel Dănciulescu, fost team-manager la Dinamo, a scos în evidență lucrurile bune care se întâmplau la gruparea alb-roșie la acest capitol în perioada în care Ionuț Negoiță era patron.
”Trebuie să lucreze departamentul de marketing, să ai bani, oameni cu idei. Trebuie să știi să atragi și sponsori. Noi, în perioada Ionuț Negoiță, în primii trei-patru ani de zile, am lucrat foarte mult la lucrurile de genul acesta și chiar au funcționat.
Eram unii dintre cei mai buni pe partea de marketing. Făceam întâlniri cu sponsorii, îi duceam într-un team-building la un anumit interval de timp... Erau lucruri interesante, din păcate, s-au terminat toate”, a declarat Ionel Dănciulescu.
Ionuț Negoiță a fost patronul celor de la Dinamo în perioada 2013-2020, timp în care Dinamo a cunoscut pentru prima dată starea de insolvență. În tot acest timp, Dinamo a cucerit un singur trofeu - Cupa Ligii în 2016/2017, competiție desființată între timp.
Etichete: ionel danciulescu , ionut negoita , marketing dinamo
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Victoria Kjær Theilvig din Danemarca a fost încoronată Miss Univers 2024, devenind prima daneză...