Galerie Foto Jucătorii Barcelonei vor juca în tricouri imprimate cu numele Shakirei! Detaliul din noul contract de sponsorizare al catalanilor
articol scris de Digi Sport16.03.2022, 21:47
Barcelona a semnat un contract unic de sponsorizare cu platforma de streaming audio Spotify, iar colaborarea va aduce schimbări majore la formația blaugrana.
SuperLiga: Poli Iași - FCSB, luni, 20:00, DGS 1
SuperLiga: Dinamo - Rapid, duminică, 20:00, DGS 1
Conform înțelegerii cu noul sponsor al catalanilor, celebrul stadion al Barcelonei își va schimba numele în ”Spotify Camp Nou” pentru următorii 20 de ani, iar pe echipamentul echipei va apărea și numele companiei suedeze.
Jucătorii Barcelonei vor juca în echipamente imprimate cu numele Shakirei! Detaliul din noul contract de sponsorizare al catalanilor
Galerie Foto
Totuși, în contract mai există un punct destul de important și are legătură cu imaginea clubului. În urma colaborării, tricoul catalanilor va deveni și un loc unde pot fi omagiați diverși artiști din întreaga lume.
Astfel, la unele meciuri, sub numele sponsorului suedez vor apărea și numele unor artiști celebri aflați sub contract cu Spotify. În plus, pe tricourile catalanilor pot fi promovate și evenimente care au legătură cu artiștii afiliați companiei, precum turnee, concerte, lansarea unor albume sau diverse campanii.
Potrivit Sport.es, câțiva dintre artiștii care fac parte din această înțelegere sunt The Weeknd, Shakira, Justin Bieber și Sebastian Yatra.
Astfel, Pique, fundașul și unul dintre căpitanii catalanilor, ar putea apărea într-un tricou pe care este imprimat numele partenerei sale, Shakira.
Gerard Pique și Shakira formează un cuplu din 2011, iar în mod interesant cei doi sunt născuți în aceeași zi: 2 februarie. Diferă însă anul și locul nașterii. Shakira, s-a născut pe 2 februarie 1977, la Barranquilla. Fundașul de la FC Barcelona, Gerard Pique, s-a născut pe 2 februarie 1987, la Barcelona. Pique și Shakira nu sunt căsătoriți, dar au doi copii împreună: Sasha și Milan.
FC Barcelona a încheiat un contract de sponsorizare ”unic în istoria fotbalului”
Pe lângă sumele exorbitante, cei de la Barcelona susțin că înțelegerea cu Spotify este ”unică în istoria fotbalului” și cele două entități își vor uni puterile pentru a transforma stadionul ”Sportify Camp Nou” într-o scenă de nivel mondial atât pentru fotbaliști, cât și pentru cântăreți.
”Suntem foarte bucuroși să anunțăm alianță cu o organizație cunoscută la nivel global precum Spotify. Acest parteneriat ne va permite să aducem clubul mai aproape de suporteri și să-i facem să se simte parte din familia Barcelona, combinând divertismentul cu fotbalul.
De asemenea, este un pas înainte spre o nouă eră, care scoate în evidență, o dată în plus, caracterul inovativ și continua căutare a perfecțiunii care diferențiază Barcelona și o face un club unic”, a declarat Joan Laporta, potrivit site-ului oficial al catalanilor.
Etichete: barcelona , tricouri , sponsor , shakira , spotify
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Rusia reprezintă o ameninţare mai mare pentru securitatea Uniunii Europene decât pentru apărare...