Barcelona are cel mai mare contract de sponsorizare, dar fanii ar trebui să-și lipească singuri numele brandului
articol scris de Digi Sport17.02.2022, 12:59
Barcelona a semnat cel mai mare contract din istoria fotbalului și este așteptat anunțul oficial. Însă clubul nu va avea numele noului sponsor pe tricouri.
SuperLiga: Poli Iași - FCSB, luni, 20:00, DGS 1
SuperLiga: UTA Arad - Botoșani, luni, 17:00, DGS 1
Fanii Barcelonei ar uma să-și lipească singuri numele brandului
Potrivit presei spaniole, producătorul de îmbrăcăminte, Nike, nu poate face echipamentele din cauza întârzierii cu care catalanii au ajuns la acord cu sponsorul Spotify.
Totul trebuia perfectat în ultimele trei luni ale anului trecut, așa cum era stipulat în contractul cu producătorul de echipament, Nike, ceea ce nu s-a întâmplat.
În consecință, tricourile pentru sezonul 2022-2023 vor apărea fără numele noului sponsor, cel puțin la începutul stagiunii.
Puși în fața acestei situații, cei de la Barcelona au încercat să "dribleze" cumva și au precizat că se vor face un fel de abțibilduri cu numele noului sponsor, iar clienții vor putea să și le aplice singuri.
Numai că această alternativă este imposibil de pus în practică în magazinele oficiale ale clubului, din cauza restrângerilor contractuale. În aceste magazine, tricourile vor fi vândute pur și simplu fără acel logo.
Oficialii Barcei au propus producătorului de echipament să livreze doar 50 la sută din numărul de tricouri trecute în contract, iar cealaltă jumătate să fie produsă mai târziu, pe parcursul sezonului.
Însă este de așteptat ca această rugăminte să nu fie acceptată, potrivit publicației spaniole Sport.
Barcelona, cel mai mare contract de sponsorizare din istoria fotbalului
Barcelona urmează să facă, în scurt timp, și anunțul oficial pentru parafarea noului contract de sponzorizare. Va fi cel mai mare din istoria fotbalului și se întinde pe durata a trei ani.
Platforma de streaming muzical Spotify va vira în conturile Barcelonei 75 de milioane de euro pe an, însă suma poate varia în funcție de obiective și de alți parametri și poate crește.
Conform acordului dintre cele două părţi, atât echipele masculine, cât și cele feminine de fotbal ale grupării "blaugrana" vor purta noul echipament.
Stadionul își va schimba și el numele și se va chema Spotify Camp Nou.
Barcelona s-a confruntat cu mari probleme financiare în ultima perioadă, din cauza cărora starul argentinian Lionel Messi a fost nevoit să părăsească clubul spaniol în septembrie 2021, când a semnat cu PSG.
Etichete: barcelona , sponsor barcelona , spotify
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Rusia reprezintă o ameninţare mai mare pentru securitatea Uniunii Europene decât pentru apărare...