Barcelona are pe masă cel mai mare contract de sponsorizare din istoria fotbalului! Cine se luptă pentru un loc pe tricou
articol scris de Digi Sport25.01.2022, 12:52
Barcelona joacă încă din 2017 cu sponsorul Rakuten pe tricou, dar colaborarea dintre cele două părți pare că va ajunge la final în vara anului viitor.
SuperLiga: Poli Iași - FCSB, luni, 20:00, DGS 1
SuperLiga: UTA Arad - Botoșani, luni, 17:00, DGS 1
Acum câteva luni, gigantul japonez i-a cerut socoteală public Barcelonei pentru episodul în care Antoine Griezmann (30 de ani) și Ousmane Dembele (24 de ani) batjocoreau câțiva tehnicieni de origine asiatică.
Barcelona are pe masă oferte care pot deveni cel mai mare contract de sponsorizare din istoria fotbalului
Presa spaniolă anunță că Barcelona nu va semna un nou contract cu Rakuten, iar potențialii noi sponsori s-au aliniat deja la coadă pentru a prinde un loc pe tricoul blaugrana. Potrivit Sport, catalanii au deja câteva oferte care se pot transforma în cel mai mare contract de sponsorizare din istoria fotbalului.
Printre companiile care vor să o înlocuiască pe Rakuten se numără VeganNation, Polkadot sau Spotify. Prima dintre ele, care se ocupă cu criptomonede, ar avea cele mai serioase intenții și a făcut deja o ofertă care ar depăși suma de 100 de milioane de euro pe an.
VeganNation a propus și contract de sponsorizare în parteneriat cu gigantul asiatic Tencent, iar suma ar fi și mai mare în aceste condiții. Fără niciun dubiu, banii ar ajuta-o enorm pe Barcelona, echipă care se confruntă cu probleme financiare în ultimul timp.
- Contractul Barcelonei cu Rakuten expiră la finalul acestui sezon.
În acest sezon, Barcelona joacă cu un echipament special pentru Champions League
Galerie Foto
Formația catalană a lansat în vară cel de-al treilea echipament pentru acestsezon, care este folosit exclusiv în cea mai prestigioasă competiție intercluburi din Europa, Champions League.
"Echipamentul este rezultatul procesului artistic la care au luat parte tinere talente din Barcelona și oferă reinterpretarea creativă a tradiționalelor dungi blaugrana. Simbolizează legătura strânsă dintre club și oraș, prin încorporarea cartierelor în designul tricoului, așa cum au fost imaginate de către acești tineri artiști talentați.
Echipamentul este produs exclusiv din poliester reciclat din sticle de plastic, care au fost topite pentru a produce un material foarte fin, generând o țesătură care nu doar optimizează performanța sportivă, ci și oferă o amprentă redusă de carbon", se arată în postarea de pe site-ul oficial al catalanilor.
Etichete: barcelona , barca , sponsori , contracte de sponsorizare , sponsor tricou
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Rusia reprezintă o ameninţare mai mare pentru securitatea Uniunii Europene decât pentru apărare...