Lady Gaga a devenit imaginea oficială a brandului de bijuterii Tiffany
01.02.2017, 09:00Cântăreaţa americană Lady Gaga a devenit imaginea oficială a brandului de bijuterii Tiffany & Co şi va apărea în campania ”Legendary Style”, care promovează cea mai recentă colecţie a companiei, Tiffany Hardwear, informează contactmusic.com.
Champions League: PSV - Girona, marți, 19:45, DGS 1
Champions League: Real Madrid - Milan, marți, 22:00, DGS 1
Artista americană, în vârstă de 30 de ani, s-a declarat onorată de această colaborare şi a publicat pe contul ei de Instagram o fotografie alb negru ce o arată în timp ce se admiră în oglindă, în timp ce poartă o pereche de cercei din această colecţie.
”Sunt onorată să fac parte din familia Tiffany and Co, sunt doar o doamnă dintr-un şir lung de generaţii de femei. Suntem nu doar mândre când primim bijuterii în dar, dar cunoaştem şi strălucirea pe care ele ne-o oferă, făcându-ne să ne simţim puternice, ambiţioase şi creative, transformând problemele noastre în platină (sic!)”, a scris Lady Gaga în mesajul care însoţeşte acea fotografie.
Artista americană va apărea într-o reclamă de 60 de secunde a brandului Tiffany, ce va fi difuzată în cadrul show-ului pe care îl va susţine în pauza Super Bowl, duminică, 5 februarie.
Videoclipul a fost realizat de David Sims.
Bijuteriile din noua colecţie Tiffany Hardwear vor putea fi cumpărate din reţeaua de magazine Tiffany începând din 28 aprilie şi de pe internet începând din 2 mai.
Lady Gaga, pe numele său adevărat Stefani Joanne Angelina Germanotta, s-a născut pe 28 martie 1986. Şi-a început cariera muzicală în 2001, iar până în prezent a lansat cinci albume de studio. Artista, care a susţinut un concert la Bucureşti în 2012, a fost recompensată cu şase premii Grammy.
Etichete: imagine , lady gaga , bijuterii tiffany
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Viktor Orbán a fost atacat în Parlament din cauza problemelor economice prin care trece țara sa și...