Grupul DIGI, în topul celor mai responsabile companii din România
articol scris de Digi Sport17.12.2021, 13:02
Grupul DIGI obține anul acesta recunoaștere de tip Bronze Level în cadrul celei de-a șasea ediții a clasamentului Romania Corporate Sustainability & Transparency Index (ROMANIA CST INDEX), cea mai importantă evaluare a domeniului sustenabilității și responsabilităţii corporative din România. În urma procesului de evaluare, DIGI s-a clasat pe a treia poziție, cu un total de 74 de puncte din 100, în creștere față de indexul anterior.
SuperLiga: Botoșani - Poli Iași, luni, 17:30, DGS 1
SuperLiga: UTA Arad - Univ. Craiova, luni, 20:30, DGS 1
Romania CST Index este o analiză cu 10 categorii, care se referă atât la strategia de susutenabilitate, cât și la implicarea companiilor din punct de vedere economic, de mediu și social. Metodologia de calcul a punctajului are în vedere industria din care fac parte companiile și se bazează pe datele raportate în anul precedent, 2020. Pentru realizarea acestui index au fost analizate peste 750 de companii, mai exact companiile din România care au peste 500 de angajaţi, dar și alte companii mai mici care au publicat rapoarte de sustenabilitate. Instrumentul de evaluare a fost conceput în funcție de cele mai importante referințe din domeniul sustenabilității și responsabilității sociale, precum, Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale ONU, Directiva 2014/95/UE, standardele GRI Sustainability Reporting Standards sau CDP (Carbon Disclosure Project).
Activitatea de CSR a companiei este aliniată referințelor internaționale menționate anterior, iar proiectele sunt implementate în funcție de cele patru axe strategice ale companiei: #DIGIEdu, încurajarea educației de masă, #DIGIActiv, creșterea calității vieții și a incluziunii sociale, #DIGIBenefit, susținerea voluntariatului și a spiritului de inițiativă și #DIGIWell, implicarea în domeniul sănătății.
De asemenea, pentru a identifica interesele și preocupările publicului, în domeniul responsabilității sociale și, totodată, a evalua percepția acestuia asupra proiectelor implementate și susținute de companie, DIGI implementează și în acest an studiul „Ce înseamnă pentru tine RESPONSABILITATEA?”.
În 2020, 81% dintre respondenți au evaluat DIGI drept o companie „categoric responsabilă” sau „mai degrabă responsabilă” din punct de vedere social. În privința domeniilor în care ar trebui să se implice companiile, în viitor, prin proiectele de CSR, respondenții au nominalizat educația de masă (39%), urmată de protecția mediului (37%), sănătate (19%), artă-cultură (3%) și sport (2%).
În 2021, DIGI a derulat numeroase campanii și proiecte, cele mai importante fiind DIGI donează viață, DIGI Corrrner, proiectul „Mă vaccinez|Am grijă”, susținerea Cursei Roz în colaborare cu Asociația Casiopeea și a liniei telefonice FamilyTel, dezvoltată împreună cu Salvați Copiii.
Romania Corporate Sustainability & Transparency Index (ROMANIA CST INDEX) este organizat de Agenția The Azores și reprezintă o analiză complexă, unică în România, prin care sunt evaluați indicatorii de sustenabilitate ai companiilor din perspectiva nivelului de performanță și transparență în domenii precum schimbări climatice, politici privind diversitatea și anticorupția, responsabilitatea față de angajați, marketing responsabil sau lanț valoric.
Despre DIGI
DIGI este liderul segmentului de servicii de internet fix, pay-tv și telefonie fixă după cotele de piață deținute în România și unul dintre operatorii europeni de top în domeniul comunicațiilor electronice convergente, derulând operațiuni în Spania și Italia. Compania deține cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune, ajungând la o acoperire de circa 9,8 milioane de gospodării în România și Ungaria, la finalul anului 2020.
În domeniul serviciilor mobile de voce și date, DIGI a fost mereu un adept al pionieratului, implementând de timpuriu cele mai avansate tehnologii. DIGI aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul serviciilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.
Etichete: digi sport , comunicat de presa , comunicat
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Rezultate parțiale în timp real ale alegerilor prezidențiale din 24 noiembrie, primul tur de...