”Să fim conștienți că brandul Halep nu vinde. A fost un experiment”. Explicații pentru perioada fără sponsor a Simonei
07.02.2018, 17:16Simona Halep a a rămas fără sponsor tehnic de la finalul anului 2017, după despărțirea de Adidas. Românca a anunțat că e aproape pe a semna un nou contract, dar Vasile Dîncu, fostul ministru al Dezvoltării, susține că brandul Simona Halep nu vinde. Acesta a fost și motivul despărțirii de Adidas, anunță politicianul.
SuperLiga: Sepsi - Buzău, vineri, 17:30, DGS 1
SuperLiga: Farul - Oțelul, vineri, 20:30, DGS 1
"Nu am făcut o propunere de chetă, ci mai degrabă un experimetn pentru dialogul de pe Facebook. În primul rând era elementul care ținea de faptul că ar trebui să nu ne mai isterizăm național atunci când un sportiv pierde un contract comercial. Noi am început să o victimizăm pe Simona și să ne victimizăm și pe noi. Am văzut și ultima declarație a lui Hănescu în care spunea ca românii sunt marginalizați. Eu am vrut să punem capăt acestui lucru și să fim realiști. Am vrut să testez, atunci când trecem de la vorbe la fapte, în ce măsură și cum argumentăm noi acest lucru. A fost un proiect de dialog pentru că am vrut să văd cum funcționează un dialog pe Facebook.
Am urmărit câteva lucruri. În primul rând să văd cum se raportează oamenii la acest bocet național legat de Simona și cum funcționează dialogul cu oamenii pe Facebook. Am stat o jumătate de zi pe Facebook, lucru pe care nu îl fac de obicei. Am vrut să văd diverse mecanisme de dialog. Am făcut și un later edit la jumătatea perioadei, să văd cum se schimbă atitudinea lor când explic intențiile.
Un lucru pe care nu l-am scris și pe care vi-l spun acum este următorul: intenția mea era să văd în ce măsură suntem conștienți că brandul Simonei nu vinde. Dacă am face o analiză economică, am vedea că cei de la Adidas se raportează la piața internă de produse. Capitalismul nu are suflet, el funcționează după alte reguli. Un lucru pe care vi-l spun și care va scandaliza multă lume, dar trebuie să-l zic pentru că este purul adevar. Handicapul Simonei suntem noi și România, pentru că noi nu avem o economie performantă", a spus Dîncu, pentru Gazeta Sporturilor.
În postarea de Facebook amintită mai sus Dîncu propunea ca românii să devină sponsorul Simonei.
”Un pic de demnitate, un pic de efort și un proiect de CENTENAR.
De câteva săptămâni ne tânguim că Simona nu a primit două milioane de la Addidas. Ce nedreptate, ce jignire pentru marea noastră campioană! In fiecare zi se inventează o stire ca, in fine, Simona s-a razbunat, marele sponsor este la ușă. Ultima declaratie a venit de la Victor Hănescu ”romanii sunt marginalizati”, povestind astfel si experienta personala. Cred ca este umilitor și pentru marea nostra campioana, iar această discutie penibila nu duce la nimic.
Atît de mult ne place să ne victimizăm că nimeni nu a venit cu un proiect simplu, usor de realizat, un proiect de solidaritate si actiune colectivă. Sa facem o colectă publică pentru Simona, am putea aduna, in cateva zile, donand fiecare fan cate putin, mai multe milioane de euro pentru a fi noi, poporul roman, sponsorul acestei fete care aduce imagine buna Romaniei și mare bucurie fiecăruia dintre iubitorii sportului.
Daca cei 3 milioane de telespectatori romani de la finala recenta ar da cate un singur euro am putea scrie noi pe tricoul Simonei orice vrem. Poate SIMONA de Romania, sau Romania 100 de ani, am putea pune stema sau drapelul. Spun asta pentru ca Romania nu a participat cu nimic la formarea sportivei, sau cu foarte putin, familia ei a dus greul. Ar fi singura sportiva sponsorizata de tara ei, am castiga atentie si notorietate in anul Centenarului. Am putea sa platim chiar de la bugetul statului, pentru ca ar fi cel mai mare impact pentru brandul de tara. Trecem la actiune? Terminam cu jalea mioritică? Mai cersim un contract de sponsorizare sau deschide Federatia romana de tenis un cont pentru donatii?”, a scris Dîncu, duminică, pe pagina personală de Facebook.
Cele două firma care luptă cot la cot pentru a obţine semnătura finalistei de la Australian Open sunt Under Armour şi New Balance. E de aşteptat ca Simona să ia o decizie în următoarele zile, chiar înainte turneului de la Doha (12 - 17 februarie).
Nu e exclusă nici varianta Nike, ținând cont că la Cluj Simona a apărut într-o pereche de pantaloni cu însemnele gigantului american.
"Sunt pe cale să aleg o altă firmă şi o voi face în curând", a spus Simona pentru ProTV.
Etichete: simona halep , halep , halep adidas , halep nike , halep new balance , halep under armour , halep brand
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Fostul președinte rus și actual vicepreședinte al Consiliului de Securitate Dmitri Medvedev...