Încă un super contract suspendat! Sharapova plătește scump după ce a fost depistată dopată
08.03.2016, 09:26UPDATE 16:40 După Nike şi Tag Heuer, producătorul de automobile de lux Porsche, parte a grupului Volkswagen, a anunţat marţi, că suspendă acţiunile de promovare cu Maria Sharapova, ambasador al mărcii, după scandalul de dopaj în care este implicată sportiva din Rusia, informează Reuters.
"Regretăm ultimele informaţii apărute despre Maria Sharapova. Până când lucrurile se vor lămuri, am decis să suspendăm toate activităţile pe care le aveam deja programate împreună cu Maria Sharapova", se arată într-un comunicat de presă.
SuperLiga: Sepsi - Buzău, vineri, 17:30, DGS 1
SuperLiga: Farul - Oțelul, vineri, 20:30, DGS 1
UPDATE: După Nike, Maria Sharapova mai pierde un contract de reprezentare important. Tag Heuer a anunțat că a suspendat negocierile pentru un nou contract cu jucătoarea rusă, după ce aceasta a recunoscut că a fost depistată dopată.
Contractul dintre compania elvețiană de ceasuri și Sharapova expirase pe 31 decembrie 2015 și se purtau negocieri, care erau avansate, pentru o nouă înțelegere.
Ştirea iniţială
Compania americană producătoare de echipament sportiv Nike a indicat, în noaptea de luni spre marţi, că a întrerupt legăturile cu Maria Sharapova (28 de ani), după ce jucătoarea rusă de tenis a făcut obiectul unui control antidoping pozitiv în timpul Openului Australiei 2016, fiind suspendată provizoriu de Federaţia Internaţională de Tenis (ITF) începând cu data de 12 martie.
"Suntem întristaţi şi surprinşi de informaţia referitoare la Maria Sharapova. Am decis să suspendăm relaţia noastră cu Maria pe durata anchetei", a declarat KeJuan Wilkins, un purtător de cuvânt al Nike.
"Vom continua să urmărim îndeaproape situaţia", a adăugat Wikins, citat de AFP.
Maria Sharapova este una dintre ambasadoarele cele mai populare ale mărcii americane, pentru care a apărut în numeroase campanii publicitare şi a fost deseori imaginea acestei companii la turneele majore de tenis. Contractul ei pe 8 ani cu Nike, semnat în 2010, îi aducea sportivei din Rusia 70 de milioane de dolari (aproape 9 milioane de dolari pe an).
Jucătoarea rusă, fostă numărul unu mondial, a câştigat în cursul anului 2015 aproximativ 29 milioane dolari, dintre care doar 7 milioane pe teren.
Maria Sharapova câştigă peste 20 de milioane de dolari pe an numai din reclame, având contracte cu American Express, Avon, Evian, Porsche sau Tag Heuer.
Starul tenisului feminin a luat prin suprindere întreaga lume a sportului, luni, în momentul în care a anunţat că a făcut obiectul unui control antidoping pozitiv la Australian Open 2016, substanţa incriminată fiind meldonium, un medicament inclus pe lista produselor interzise la începutul acestui an.
Sharapova a explicat că medicamentul i-a fost prescris începând din 2006 "pentru a trata probleme recurente de sănătate, un deficit de magneziu, o aritmie cardiacă şi cazuri de diabet în familia sa".
Utilizat în principal pentru prevenirea infarcturilor, meldonium este clasat printre hormonii şi modulatorii metabolici (grupul S4) începând cu 1 ianuarie 2016.
Maria Sharapova "a fost suspendată cu titlu provizoriu începând cu 12 martie, în aşteptarea derulării procedurilor", a indicat la rândul ei Federaţia internaţională de tenis.
Etichete: maria sharapova , nike , contract suspendat , contracte sharapova , suspendare sharapova , sharapova dopata
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Fostul președinte rus și actual vicepreședinte al Consiliului de Securitate Dmitri Medvedev...