(P) Unibet lansează o nouă campanie de brand, avându-l pe Cosmin Natanticu drept ambasador
27.09.2024, 17:29Unibet, unul dintre liderii pieței de pariuri sportive și jocuri de noroc, lansează o nouă campanie de brand, avându-l ca ambasador pe Cosmin Natanticu. Această campanie marchează o nouă etapă în comunicarea brandului, continuând să își respecte promisiunea „de la jucători, pentru jucători”, aducând în prim-plan umorul și autenticitatea comediantului român.
SuperLiga: Sepsi - Buzău, vineri, 17:30, DGS 1
SuperLiga: Farul - Oțelul, vineri, 20:30, DGS 1
În campaniile precedente, Unibet a prezentat un grup de cinci prieteni, fiecare jucător promovând un produs specific din oferta brandului, consolidând astfel ideea că Unibet este construit pentru pasionații de sport, de către pasionați de sport. Noul capitol adus de această campanie îl introduce pe Cosmin Natanticu, care, în ciuda carierei sale de succes, se află în rolul unui necunoscător al produselor Unibet. Astfel, personajul său, învățând de la ceilalți jucători, devine o modalitate ideală de a comunica beneficiile și oferta variată a brandului într-o manieră originală și plină de haz.
De ce este Cosmin Natanticu potrivit pentru brandul Unibet
Cosmin Natanticu reprezintă o alegere naturală pentru noua campanie Unibet datorită personalității sale deschise și umorului său accesibil, care rezonează puternic cu publicul larg. Stilul său comic autentic, bazat pe autoironie și observații sociale, îl face un personaj ușor de îndrăgit și creează o legătură directă cu cei care doresc să descopere pariurile sportive într-un mod relaxat și prietenos. Prin combinația dintre carisma sa și povestea de "novice" care învață alături de un grup de prieteni, Natanticu simbolizează perfect abordarea Unibet: simplu, premium accesibil și de încredere, pentru oricine vrea să exploreze lumea sporturilor și pariurilor într-un cadru amuzant și lipsit de presiune.
„Mă bucur mult să fac parte din această campanie. În mod ironic, rolul meu de necunoscător în pariuri reflectă realitatea – nu sunt expert în acest domeniu, dar tocmai asta m-a atras. E un proiect unde umorul și curiozitatea se întâlnesc, iar publicul se poate regăsi în povestea mea de a descoperi pariurile sportive într-un mod relaxat. Plus, am avut ocazia să învăț ceva nou alături de un grup de prieteni faini!”, a declarat Cosmin Natanticu.
Sintagma „Recomandat de jucători, nu de influenceri” își are originea tocmai în calitatea produselor pe care Unibet le pune la dispoziție celor peste 30 de milioane de utilizatori la nivel global. Această popularitate validează poziționarea brandului de premium accesibil, prin prisma numeroaselor beneficii pe care Unibet le aduce jucătorilor săi. Fie că vorbim de cote mărite și pariuri live direct din stream în platforma de pariuri sportive sau de numărul jocurilor exclusive și retrageri ultra rapide în online casino sau noile aplicații îmbunătățite, aceste beneficii vin recomandate chiar de cei mai în măsură să o facă - gașca de jucători Unibet.
Unibet: De la jucători, pentru jucători
Unibet face parte din Kindred Group, unul dintre cei mai mari operatori de jocuri de noroc online din lume, oferind o gamă largă de pariuri sportive, jocuri de cazino, bingo și poker. Fondat în 1997 de Anders Ström, Unibet a pornit de la dorința de a ajuta alți pasionați de sport să efectueze pariuri mai informate. Printr-o înțelegere profundă a nevoilor jucătorilor și un set de tool-uri bine puse la punct în acest sens, Unibet își menține poziția de lider global, oferind o experiență superioară utilizatorilor.
Noua campanie reprezintă o oportunitate pentru publicul larg de a redescoperi brandul printr-o lentilă proaspătă, unde umorul și dorința de entertainment se îmbină armonios, oferind un mix captivant de divertisment și informație.
„Ne-am dorit să aducem un element nou în campania noastră și cine ar fi fost mai potrivit decât Cosmin Natanticu? El reușește să transmită o energie fresh și să creeze o conexiune specială cu publicul, subliniind angajamentul nostru de a oferi cu încredere o sursă de divertisment, în care orice jucător, indiferent de nivelul său de cunoștințe se poate distra și învăța în același timp să joace într-un mod amuzant, captivant, dar și responsabil.” a declarat Bogdan Sonea, Marketing Manager Unibet Romania.
Jocul responsabil e un joc de echipă
Într-o lume în care industria jocurilor de noroc continuă să se dezvolte rapid, este esențial să ne asigurăm că aceasta evoluează într-un mod responsabil și sustenabil.
Jocul responsabil este un joc de echipă din care fac parte operatorii, jucătorii, familiile și prietenii lor, autoritățile, organizațiile non-guvernamentale și asociațiile. La Kindred (compania internațională prezentă în România prin brandurile Unibet și Vlad Cazino), ne interesează bunăstarea tuturor, iar acest obiectiv este posibil doar dacă jocul de noroc rămâne o sursă de distracție și divertisment. Este în interesul tuturor ca jocurile de noroc să fie sigure și practicate responsabil.
Pentru Kindred, dimensiunea de Joc Responsabil, cu tot ce implică aceasta, inclusiv misiunea Împreună spre Zero, reprezintă un pilon fundamental al activității companiei. Am depus și depunem eforturi intense la nivelul întregului grup pentru a ne asigura că jucătorii noștri se bucură de produsele noastre într-un mod sigur și sustenabil, ceea ce include educarea clienților, a partenerilor și a tuturor părților interesate despre aceste inițiative de joc responsabil.
Etichete: unibet , advertorial
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Atacul de joi, în care a Rusia a lansat o rachetă balistică de mare putere asupra Ucrainei, a fost...