Suma uriașă pentru care Barcelona e gata să bată palma pentru a da un alt nume stadionului
30.07.2018, 15:04Camp Nou ar putea avea în curând o nouă denumire, schimbare ce ar putea fi determinată printr-un acord de sponsorizare cu un brand puternic, conform cotidianului Marca. Oficialii catalanilor sunt deja în tratative cu mai multe companii dispuse să facă o mutare de PR importantă, iar Barcelona a stabilit suma: 300 de milioane de euro.
SuperLiga: Poli Iași - FCSB, luni, 20:00, DGS 1
SuperLiga: UTA Arad - Botoșani, luni, 17:00, DGS 1
Stadionul pe care evoluează Lionel Messi în partidele de acasă ar putea avea un nou nume începând din primăvara anului 2019.
Barcelona nu ar fi primul club din Europa care ar implementa această tactică de creștere a veniturilor. Stadioanele pe care joacă Marseille, Nice, Bayern Munchen, Leipzig, Wolfsburg, Manchester United și Legia Varșovia sunt doar câteva dintre cele pentru care s-au semnat astfel de acorduri.
În prezent, Rakuten este sponsorul principal al Barcelonei, care este cel mai mare site de comerț electronic din Japonia.
Barcelona joacă pe Camp Nou din 1957, un stadion cu peste 99.000 de locuri, cea mai mare arenă din Europa și a doua ca mărime din lume. Camp Nou a fost una dintre arenele-gazdă a mai multor meciuri din cadrul Campionatului Mondial din 1982.
Etichete: barcelona , messi , bayern , marseille , lionel messi , camp nou , rakuten
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Rusia reprezintă o ameninţare mai mare pentru securitatea Uniunii Europene decât pentru apărare...