Gest fără precedent după transferul lui Ronaldo la Juventus. Au intrat în grevă, în semn de protest
11.07.2018, 13:47Transferul lui Cristiano Ronaldo de la Real Madrid la Juventus i-a scos din sărite pe angajații de la Fiat-Chrysler. Compania, care include și marca Ferrari, a contribuit substanțial la aducerea starului portughez la Torino, prin intermediul lui Andrea Agnelli, care, pe lângă funcția de președinte al torinezilor, mai ocupă o funcție de conducere și în cadrul constructorului italian de automobile. Acest aspect a declanșat o adevărată revoltă în cadrul companiei, iar angajații au decis să intre în grevă.
SuperLiga: Poli Iași - FCSB, luni, 20:00, DGS 1
SuperLiga: UTA Arad - Botoșani, luni, 17:00, DGS 1
"E de neacceptat ca, în timp ce FCS și CNHI continuă să facă sacrificii economice uriașe, compania să cheltuie sute de milioane de euro pe achiziția unui jucător. Ni s-a spus că vremurile sunt grele, că trebuie să recurgem la economii, să așteptăm lansarea modelelor noi, care nu au mai ajuns niciodată. Și în timp ce muncitorii și familiile lor strâng cureaua din ce în ce mai mult, compania decide să investească o mulțime de bani într-o singură resursă umană. E corect așa ceva? E normal ca o singură persoană să câștige milioane în timp ce mii de familii nu pot să o ducă nici măcar până la mijlocul lunii?
Cu toții suntem angajați ai aceluiași patron, dar diferența în tratament nu poate și nu trebuie acceptată. Muncitorii de la Fiat au creat averea companiei pentru cel puțin trei generații, dar în schimb, au primit o viață de mizerie. Compania trebuie să investească în modele de mașini care să garanteze viitorul miilor de oameni, decât să îmbogățească o singură persoană. Acela ar trebui să fie obiectivul. O companie care să pună interesul angajaților pe primul loc. Dacă nu e așa, este pentru că ei preferă lumea fotbalului, a distracției și orice altceva. Pentru motivele descrise mai sus, Uniunea Sindicatelor a decis să intre în grevă la uzina FCA de la Melfi, începând cu data de duminică, 15 iulie, de la ora 10 PM până marți, 17 iulie, ora 6 PM", se arată în comunicatul sindicatelor companiei italo-americane.
Peste 220 de milioane de euro ar putea-o costa pe Juventus, cu totul, transferul lui Ronaldo. O cheltuială uriașă care include între 100 și 112 milioane de euro pentru transferul în sine și alte 120 de milioane pentru salariul pe 4 ani primit de portughez. Totul pentru obsesia "Bătrânei Doamne" de a câștiga Champions League. Cu banii cheltuiți pentru aducerea lui Ronaldo, compania italiană ar putea mări cu câte 200 de euro salariul fiecărui angajat, așa cum s-au și plâns și în urmă cu câteva zile câțiva angajați de la Fiat.
"Din cauza inflației, noi nu ne-am mai recuperat cei 10,7 la sută, iar compania Fiat-Chrysler Automobiles plătește anual 126 de milioane de euro pe sponsorizări, dintre care 26,5 milioane merg la Juventus", a spus Gerardo Giannone în urmă cu câteva zile.
Vestea venirii lui Ronaldo a avut un efect incredibil asupra bursei, iar acțiunile lui Juventus au explodat, fără ca măcar jucătorul să semneze. Conform Calcio e Finanza, Juventus a castigat 160 de milioane de euro, iar capitalul clubului a crescut de la 665 milioane la 825 milioane. Juventus e cotată acum la 730 de milioane de euro, iar acţiunile la bursă au crescut cu 16% în 30 de minute, de când era evident că mutarea e ca şi făcută.
Cristiano Ronaldo are în palmares 5 Ligi ale Campionilor, dintre care 4 obținute cu Real Madrid. Totodată, portughezul este cel mai bun marcator din istoria competiției, cu 105 goluri. Din 2009, când Ronaldo a ajuns la Madrid, și până în prezent, Juventus a marcat 93 de goluri în cea mai importantă competiție inter-cluburi din lume.
În cei 9 ani în care a jucat la Real, Ronaldo a marcat 450 de goluri în 438 de meciuri oficiale, fiind cel mai bun marcator din istoria "galacticilor".
Etichete: cristiano ronaldo , ronaldo transfer , ronaldo juventus , real madrid ronaldo juventus , greva fiat , greva ronaldo protest
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Rusia reprezintă o ameninţare mai mare pentru securitatea Uniunii Europene decât pentru apărare...