Chelsea îşi schimbă sponsorul de pe tricouri: "Acordul eclipsează precedentul contract"
27.02.2015, 10:37Chelsea a anunţat că începând din sezonul viitor sponsorul de pe tricourile echipei londoneze va fi producătorul de anvelope Yokohama Rubber, valoarea contractulului fiind, conform Sky Sports, de 40 de milioane de lire sterline pe an.
Europa League: FCSB - Midtjylland, joi, 19:45, DGS 1
Europa League: Manchester United - PAOK, joi, 22:00, DGS 2
Chelsea a precizat că acordul cu Yokohama Rubber este cel mai important din punct de vedere financiar din istoria clubului.
Contractul este pe cinci ani, începând din sezonul 2015/2016. Logo-ul companiei japoneze va apărea pe toate tricourile echipelor din cadrul clubului Chelsea.
"Acordul eclipsează precedentul contract, de 18 milioane de lire sterline pe an, cu Samsung şi ar putea să o plaseze pe Chelsea pe locul doi, după Manchester United, care are un contract de 53 de milioane de lire sterline pe an cu Chevrolet", notează Sky Sports.
Etichete: chelsea , sponsor chelsea , sponsor tricouri chelsea , yokohama rubber chelsea sponsor
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Cu puțin înainte de alegeri, la insistențele Kamalei Harris, echipa de campanie a intrat în jocul...