Mititelu își vinde mașinile pentru adoptarea planului de reorganizare al FC U Craiova
12.01.2014, 12:05La doar o lună și jumătate de la momentul în care FC Universitatea Craiova a reintrat pe Stadionul “Ion Oblemenco”, echipa condusă de Adrian Mititelu a fost din nou evacuată de pe arena tradițională a Băniei. În plus, tot în această perioadă, fiscul doljean a solicitat în justiție ridicarea dreptului său de administrare a SC Fotbal Club U Craiova SA, o decizie definitivă urmând să fie dată pe 5 februarie de Tribunalul Brașov.
SuperLiga: Poli Iași - FCSB, luni, 20:00, DGS 1
SuperLiga: UTA Arad - Botoșani, luni, 17:00, DGS 1
Totuși, patronul alb-albaștrilor speră mai departe că va putea redresa lucrurile, mai ales că societatea care ar trebui să finanțeze echipa riscă intrarea în faliment dacă planul de reorganizare financiară (prezentat pe editie.ro) depus în urmă cu câteva zile nu va fi adoptat.
Anunțat de mai multă vreme și în linii mari, planul de reorganizare presupune separarea prin divizare a activității fotbalistice pe o nouă societate începând de la 1 iulie 2014, în cadrul căreia suporterii ar urma să primească un procent cuprins între 25% și 30% din acțiuni.
“Prin această operațiune se asigură continuitatea sportivă din anul 1948 a FOTBAL CLUB UNIVERSITATEA CRAIOVA într-o societate nouă în care toți cei interesați pot adera fără să mai fie implicați în procesele actuale ale clubului”, motivează Mititelu în documentul depus în instanță.
Dezafiliere din 2011, insolvență din 2006
Totodată, acesta consideră că principalul motiv pentru situația actuală este dezafilierea din iulie 2011:
“Motivul principal al stării de insolvență al societății este faptul că prin decizia abuzivă a Comitetului Executiv al FRF din 20 iulie 2011, FOTBAL CLUB U CRAIOVA S.A. a pierdut 39 de jucători legitimați și aflați sub contract cu societatea și care reprezintă o pierdere uriașă din averea debitorului. O altă cauză pentru starea de insolvență a societății din acest moment este și neparticiparea în competiția fotbalistică în perioada 2011-2013, tot din cauza deciziei abuzive de excludere dată
de Comitetul Executiv al FRF în 20 iulie 2011. Neparticiparea în competiție a însemnat pierderea unor sume de ordinul milioanelor de euro, sume din care s-ar fi putut achita cu ușurință debitele din tabelul definitiv al creditorilor”.
Universitatea Craiova se află însă în insolvență din 2006, după cum este recunoscut și în planul de reorganizare, din cauza unei datorii către o firmă de echipament sportiv din Târgu-Mureș.
Potrivit lui Mititelu, în vara lui 2011 ar fi existat negocieri pentru vânzarea mai multor jucători în țară și în străinătate, în schimbul cărora ar fi urmat să fie încasați 15-20 de milioane de euro!
Interesant este și un argument adus în favoarea evitării falimentului:
“(...) Falimentul ar determina o stare de dezamăgire și tristețe în rândul a sute de mii de oameni și ar face ca asigurarea continuării tradiției
ei CLUBULUI DE FOTBAL UNIVERSITATEA CRAIOVA să se facă începând activitatea dintr-o categorie competițională inferioară, respectiv Liga a IV-a sau a V-a”.
Dispus să renunțe la mașini!
Printre alte câteva modalități de achitare a datoriilor, oltenii au invocat și vânzarea unor bunuri mobile. Mai exact, a unor vehicule aparținând societății, aici regăsindu-se și mașinile cu care circulă în prezent Adrian Mititelu, dar și autocarul clubului.
- automobil marca Mercedes 500 S Class;
- automobil marca Mercedes CLS;
- automobil marca Mercedes 430 MATIC;
- automobil marca Mercedes ML;
- automobil marca Volkswagen Passat;
- autoduba marca Mercedes;
- autocar persoane marca Mercedes;
- automobil marca BMW X5;
Etichete: adrian mititelu , adrian mititelu craiova , craiova proces , liga 2 craiova , insolventa fc universitatea craiova , mititelu masini , fc universitatea craiova faliment , fc universitatea craiova plan de reorganizare financiara , procese mititelu
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Rusia reprezintă o ameninţare mai mare pentru securitatea Uniunii Europene decât pentru apărare...