Exclusiv ”Am fost obligați să alegem prețul cel mai mic!” Conducerea Stelei dă vina pe firma de pază
14.04.2018, 23:48VIDEO Steaua - Rapid 1-3. Cristian Cîrlan, directorul de marketing al celor de la Stelei, s-a arătat extrem de nemulțumit de modul în care s-a gestionat organizarea meciului cu giuleștenii și "a aruncat pisica" în curtea firmei de pază. Oficialul Clubului Sportiv al Armatei a precizat că va cere cu prima ocazie socoteală din partea firmei care a încasat 40.000 de euro pentru serviciile prestate la derby-ul de Liga 4 de pe Arena Națională.
"Ne-am străduit să fie totul așa cum trebuie. Suntem la fel de nemulțumiți de ce s-a întâmplat acolo. Ne-am dorit să fie un spectacol frumos, atât în teren, cât și în tribune. Luni, la prima oră, vom cere explicații firmei care s-a ocupat de securitate. Am plătit 40.000 de euro și au spus că au fost aproape 1.000 de agenți. Vom analiza.
Champions League: PSV - Girona, marți, 19:45, DGS 1
Champions League: Real Madrid - Milan, marți, 22:00, DGS 1
Nu știu dacă totul a fost sub control și dacă toată lumea și-a făcut treaba așa cum ar fi trebuit. De la 11.000 de euro, cât era securitatea inițial, am ajuns la 40.000. Vrem să știm ce anume s-a aflat acolo. O să cerem probabil și copii după cărțile de muncă ale celor 961 de agenți care au fost la meci", a spus Cristian Cîrlan, la finalul meciului Steaua - Rapid, într-o intervenție telefonică ÎN DIRECT, găzduită de emisiunea ”Fotbal Club”.
Oficialul celor de la CSA Steaua a mai precizat că cei de la Armată au ales firma de pază cea mai ieftină, îngrădiți din cauza unor proceduri pe care trebuie să le urmeze instituțiile de stat.
"Noi, ca instituție, suntem obligați să urmăm procedura contractului cu firma de securitate. E o procedură separată, denumită Sistemul Electronic de Achiziții Publice. Se alege prețul cel mai mic. Acum, nu știu dacă e un avantaj la astfel de evenimente", a mai spus directorul de marketing al Stelei .
Întrebat dacă la originea incidentelor ar putea sta și faptul că fanii celor două echipe au fost amestecați la cele două tribune ale Arenei Naționale, Cristian Cîrlan a răspuns: "Asta nu o poate controla absolut nimeni. În momentul în care se pun bilete în vânzare și lumea își cumpără la tribuna I sau a II-a, nimeni nu poate ști care e rapidist și care e stelist. Peluzele au fost împărțite și am anunțat cum au fost rezervate, astfel încât cei de la respectivele tribune să știe către care peluză să se poziționeze”, a adăugat Cîrlan.
Directorul de marketing al CSA a mai lăsat de înțeles că și cei din conducerea clubului militar au fost depășiți puțin de miza partidei.
"A fost o experiență cu foarte multe lecții de învățat pentru noi. E clar că sunt anumite lucruri la care trebuie să fim atenți în continuare. Sper să nu fie persoane care să fi rămas cu urmări”, a mai spus Cîrlan, la Digi Sport.
Etichete: steaua , rapid , incidente steaua rapid , cirlan
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Jurnaliștii ruși de la „Sistema” - echipa de investigații din cadrul redacției ruse a Europei...