Înapoi la origini! Tricourile Barcelonei din sezonul viitor au o particularitate ”uitată” acum 10 ani
29.04.2016, 09:21Sponsorul tehnic al FC Barcelona, Nike, a început deja fabricarea echipamentelor echipei blaugrana din sezonul viitor, 2016/2017. Dincolo de design-ul foarte tradițional, tricourile au o particularitate: nu au sponsor principal pe piept. Ultima oară când Barcelona a jucat așa a fost în sezonul 2005/2006.
La Liga: Real Madrid - Sevilla, duminică, 17:15, DGS 1
SuperLiga: Dinamo - Rapid, duminică, 20:00, DGS 1
Manel Arroyo, vicepreședintele Departamentului de Marketing și Comunicare al Barcelonei, a anunțat încă din luna martie că ”totul este discutat cu Nike. Primele tricouri ale noului sezon se vor vinde fără sponsor principal”. Faptul că Barcelona revine la origini, echipa jucând de la înființare până în 2006 fără sponsor pe piept, nu este însă o dorință a șefilor catalani, ci mai mult o necesitate. Conducerea Barcelonei nu este dispusă să renunțe definitiv la sponsorii principali, o sursă foarte importantă de venituri, dar nu a reușit să găsească în timp util un nou sponsor, după expirarea contractului cu Qatar Airways.
Nike nu a mai avut răbdare și a început deja producția noilor tricouri, fără a mai aștepta ca Barcelona să-și găsească un alt sponsor. Este vorba de o eroare, scrie cotidianul Sport. Acordul încheiat de Javier Faus, fostul vicepreședinte economic al clubului, cu Qatar Airways, de 60 de milioane de euro, pentru prelungirea acordului cu actualul sponsor, nu a fost respectat de președintele Josep Maria Bartomeu. Astfel, Barcelona va juca din nou fără sponsor pe piept. Cel puțin la începutul sezonului, dar șefii grupării nu exclud posibilitatea ca întreg sezonul să fie dus la final cu aceleași echipamente.
Ultima oară când Barcelona a jucat fără niciun fel de sponsor pe partea frontală a tricourilor a fost în sezonul 2005/2006. În acel an, cu Frank Rijkaard pe bancă, echipa blaugrana a câștigat UEFA Champions League, al doilea trofeu din această competiție pentru catalani. De atunci, Unicef, Qatar Foundation și Qatar Airways au fost sponsorii principali ai Barcelonei.
Nike nu vede nicio problemă în faptul că Barcelona a rămas fără sponsor, deocamdată. Din contră! Compania de echipament sportiv crede că aceste echipamente vor genera recorduri de vânzări, tocmai datorită lipsei sponsorilor principali de pe fața tricourilor.
Echipamentul principal al catalanilor va fi un model clasic, în dungi verticale blaugrana și guler polo. Echipamentul al doilea va fi complet verde, în timp ce al treilea echipament va fi violet.
Etichete: fc barcelona , 2006 , nike , blaugrana , catalani , noile echipamente , noile tricouri , fara sponsor , 2016/2017 , acum zece ani
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
O serie de mai multe explozii au avut loc în locuri publice din Rusia, în zone aglomerate din mai...