Barcelona și Real Madrid, printre cele mai urmărite branduri în social media
03.12.2016, 13:27FC Barcelona și Real Madrid se numără printre cele mai urmărite branduri din lume pe cele mai importante trei rețele sociale, Facebook, Twitter și Instagram, conform unui studiu publicat de AS înainte de primul El Clasico al sezonului 2016-2017.
SuperLiga: Botoșani - Poli Iași, luni, 17:30, DGS 1
SuperLiga: UTA Arad - Univ. Craiova, luni, 20:30, DGS 1
De departe, cele două cluburi sunt cele mai urmărite branduri spaniole în social media, cu 172 milioane de followers (Barcelona), respectiv 166 (Real Madrid). Doar 3% dintre urmăritori provin însă din Spania. Cei mai mulți vin din țări precum Indonesia, Statele Unite, Mexic și Brazilia.
În lume, Barcelona este al doilea cel mai urmărit brand, după Facebook (172 milioane de urmăritori). În ceea ce îi privește pe madrileni, ei sunt întrecuți și de sponsorul tehnic al catalanilor, Nike (169 milioane). În top 25 se mai află alte trei cluburi, toate însă din Premier League: Manchester United (95 milioane), Chelsea (62) și Arsenal (54).
Pe Twitter, e de așteptat ca hashtag-ul oficial, #ElClasico, să genereze mai mult de 900 de tweet-uri, atâtea câte a adus la precedenta întâlnire dintre cele două rivale, care a avut loc pe 2 aprilie.
În ceea ce îi privește pe jucători, Cristiano Ronaldo este al doua cea mai urmărită persoană din lume după câtăreața Taylor Swift. Cu 248 milioane de urmăritori, portughezul se află cu mult înaintea lui Messi (147 milioane de urmăritori).
De asemenea, Pique și Shakira formează și al doilea ”cel mai urmărit cuplu”, ei totalizând, împreună, 215 milioane de urmăritori.
Tweet-ul legat de precedentul meci dintre Real și Barcelona, care a avut cele mai multe vizualizări, a fost cel postat de contul oficial al clubului madrilen, la finalul meciului câștigat cu 2-1 pe Camp Nou. În respectivul tweet era inclusă poza din vestiar cu jucătorii ”albilor”, într-o ipostază imitată apoi și de alte echipe.
În privința antrenorilor, Zinedine Zidane a fost menționat de 24.000 de ori, în timp ce Luis Enrique, de 13.000.
Toate numerele referitoare la urmăritori reprezintă suma tuturor acestora de pe Facebook, Twitter și Instagram.
Fazele VIDEO vor fi în timp REAL pe www.digisport.ro și m.digisport.ro.
Etichete: real madrid , fc barcelona , el clasico , brand , retele de socializare , social media
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Rezultate parțiale în timp real ale alegerilor prezidențiale din 24 noiembrie, primul tur de...