Barcelona se gândește să refuze o ofertă de 60 mil. de euro anual, pentru sponsorul de pe tricouri
06.02.2015, 10:56FC Barcelona a renunțat în urmă cu patru ani la o tradiție de care era foarte mândră, aceea de a nu avea inscripționat pe tricourile de joc numele vreunui sponsor comercial. După ce între 2006 și 2011 a purtat pe echipament sigla UNICEF, făcând de asemenea și o donație către organizație, din 2011 a acceptat un contract de 30 de milioane de euro anul și a avut inscripționat în primii doi ani Qatar Foundation, iar în următorii Qatar Airways. Acum, catalanii se gândesc să refuze o ofertă de 60 de milioane de euro anual.
Media: Liga Digi Sport, marți, 15:30, DGS 1
Media: Fotbal European, marți, 17:30, DGS 1
Contractul actual cu Qatar Airways expiră în 2016, dar șeicii sunt dispuși să-l prelungească și au făcut deja o ofertă în acest sens. Conform El Mundo Deportivo, qatarezii sunt gata să plătească 60 de milioane de euro pe an pentru un contract de încă trei sezoane. Numai că șefii clubului catalan iau în calcul un refuz.
Și asta deoarece Qatarul e bănuit de legături cu mișcările jihadiste și tot mai multe voci din club pun sub semnul întrebării o asociere între FC Barcelona și țara asiatică. Iar președintele Josep Maria Bartomeu a declarat într-un interviu pentru RAC 1 că gruparea pe care o conduce e sensibilă la o astfel de temă spinosă și o va analiza cu atenție, înainte de a se lua o decizie definitivă.
Barcelona a desemnat o firmă să negocieze drepturile de sponsorizare de pe tricouri și aceasta a comunicat clubului că oferta qatarezilor, de 60 de milioane de euro pe an, e cea mai bună posibilă pe care ar putea-o primi.
Etichete: program digi sport , digi sport , fc barcelona , digisport , program digisport , barcelona sponsor , fc barcelona contract , barcelona tricouri sponsor
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
O înregistrare video care pretinde că arată capturarea de către ruşi a unui australian care lupta...