EXCLUSIV FRF semnează alte două parteneriate şi ajunge la 3,7 milioane de euro pe an din sponsorizări
25.08.2015, 20:55Schimbarea conducerii la Federaţia Română de Fotbal a adus şi o modificare a modului în care este privită acum instituţia de către societăţile dispuse să facă sponsorizări. La finalul acestei săptămâni, federaţia va oficializa alte două înţelegeri, cu o valoare totală de 600.000 de euro. Până acum, forul de la Casa Fotbalului reuşise să atragă puţin peste trei milioane de euro pe an (cu contracte pe o durată de doi sau patru ani).
SuperLiga: Sepsi - Buzău, vineri, 17:30, DGS 1
SuperLiga: Farul - Oțelul, vineri, 20:30, DGS 1
Acum, suma totală pe care FRF o va încasa este de 3,7 milioane de euro pe an, contractele anterioare fiind cu o firmă de telecomunicaţii, una de bere, o bancă şi una de echipament sportiv. Ultimele două înţelegeri, care vor fi parafate vineri, sunt cu o cunoscută firmă germană de automobile şi cu un lanţ de magazine, tot german, de tip discount. Acestea din urmă vor achita câte 300.000 de euro pe fiecare dintre anii de contract.
În ultimul an în care la sediul FRF se afla echipa de conducere a lui Mircea Sandu, 2013-2014, sponsorizările scăzuseră la o valoare de 900.000 de euro pe an. Aflaţi la finalul înţelegerilor, sponsorii tradiţionali ai FRF îşi anunţaseră intenţia de a nu mai prelungi contractele.
Unul dintre motivele pentru care fotbalul românesc la nivel de naţională nu era atractiv era determinat de rezultatele primei reprezentative, dar nici imaginea federaţiei nu era tocmai bună. În 2014 "naţionala" fusese pe 33 în clasamentul mondial, iar cel mai bun loc pe care urcase era 15. În august 2015, România a ajuns pe locul 7 în FIFA World Ranking.
Etichete: frf , exclusiv , sponsorizare , sponsori , 3 , 7 milioane de euro , sponsorizari , firma auto , firma telecomunicatii , discount
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Fostul președinte rus și actual vicepreședinte al Consiliului de Securitate Dmitri Medvedev...