NASCAR, un campionat de milioane! Sumele plătite de sponsori la cursele din SUA
11.06.2014, 15:37Dacă privești NASCAR-ul la televizor, impresia generala este că nimic nu funcționează fără ajutorul sponsorilor.
SuperLiga: Poli Iași - FCSB, luni, 20:00, DGS 1
SuperLiga: Dinamo - Rapid, duminică, 20:00, DGS 1
Mașinile sunt acoperite cu logouri și stickere, iar costumele piloților sunt pline de la un umăr la celălalt cu aceleași semne distinctive. Etapa cu numărul 15 se va desfășura duminică și va putea fi urmărita ÎN DIRECT pe Digi Sport 2, de la ora 20:00.
Cursele Sprint Cup sunt cele mai populare în Statele Unite, iar valoarea unui contract de sponsorizare pentru o singură etapă este de 500.000 de dolari. Pentru suma aceasta, investitorii primesc multe facilități - își pot pune logoul unde doresc, pot vopsi mașina în orice culoare, iar piloții sunt obligați să vină la evenimentele de promovare.
Sponsorii mici își pot găsi ușor loc pe șasiul modelului dorit - pentru o pozițioare în zona roților spate se plătește anual 1,5 milioane de dolari. Porțiunea geamurilor spate costă 500.000, iar pentru spatele ușilor suma necesară este de 200.000 de dolari. Veniturile piloților sunt obținute în mare parte de pe urma sponsorilor.
În 2008, Jeff Gordon a încasat 17 milioane de dolari pentru aparițiile de promovare și 15 milioane din salariu și premiile fiecarei etape. Etapa de pe Michigan International Speedway se va desfășura duminică, de la ora 20:00, și va putea fi urmărită ÎN DIRECT pe Digi Sport 2.
Etichete: dupont , nascar , nascar milioane , finanaciar , jeff gordon
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Rusia reprezintă o ameninţare mai mare pentru securitatea Uniunii Europene decât pentru apărare...