Galerie Foto Ce a putut să bage Dragnea jr. în bolidul care l-a costat 78.000 €
07.11.2018, 09:39Valentin Dragnea, fiul șefului PSD, se poate lăuda cu cel mai puternic Volkswagen Golf 6R din lume, omologat pentru a putea circula pe străzi. În 2013, fiul lui Liviu Dragnea a investit 78.000 de euro în Golful care a avut un preț de fabrică în jur de 36.000 de euro. Astfel, modificările aduse bolidului au costat de peste două ori mai mult.
SuperLiga: Sepsi - Buzău, vineri, 17:30, DGS 1
SuperLiga: Farul - Oțelul, vineri, 20:30, DGS 1
Galerie Foto
În versiunea de uzină, mașina dispunea de un motor de 2 litri, turbo, care dezvolta 270 de cai putere. În urma modificărilor masive, mașina a ajuns la 770 de cai, adică aproape triplul puterii inițiale. Și cuplul dezvoltat este unul gigantic, și anume 622 Nm, faţă de 350, cât avea din fabrică.
Pentru acest lucru, investițiile au presupus modificări uriașe. Acestea au fost chiar peste ceea ce reușise fabrica Volkswagen în 2007, când a prezentat presei un proiect special numit Golf GTI W12-650, adica un Golf de 650 de cai putere, școsi dintr-un motor W12, de 6 litri, cu doua turbine. Totul a rămas însă la stadiul de proiect, mașina fiind construită într-un singur exemplar.
În 2013, aceste cifre au fost depășite chiar în România. Inițial, după o prima tranșă de modificări, care au avut loc în 2012, mașina a ajuns la 680 de cai. Au urmat apoi alte modificări, iar până la faza finală, modificările au durat încă un an și jumătate.
Modificările aduse:
-axe cu came custom Catcams
-galerie de admisie Billet
-porturi pentru încă 4 injectoare
-pistoane forjate JE
-biele Carrillo
-supape+talere Ferrea
-pompa de ulei upgradată
-galerie evacuare custom twin-entry, acoperită ceramic
-wastegateuri externe Tial
-turbină Precision 6262
-galerie de admisie billet cu porturi pentru încă 4 injectoare
-injectoare stock + injectoare 650cc Bosch Motorsport
-intercooler Mishimoto + tubulatură siliconică SiliconHoses
-BOV-uri Forge
-filtru de aer Greddy Airinx
-două pompe de benzina Walbro 255 intank
-HPFP APR
-bobine Okada
-regulator presiune benzină Tomei
-oilcooler Mishimoto
-kit frâne faţă Alcon, cu discuri de 364 mm
-upgrade frâne spate Audi RS6
-suspensie KW V3 DDC Magnetic
-kit bare stabilizatoare H&R faţă+ spate
-braţe faţă Audi TT
-fuzete din aluminiu de Audi S3
-ECU reprogramat
Nu în ultimul rând, pentru a suporta noua putere şi pentru a o transmite la roţi, a fost modificată şi cutia de viteze DSG, aceasta beneficiind de un kit de discuri de ambreiaj HGP Turbo şi fiind resoftată pentru înlăturarea limitărilor de cuplu şi turaţie şi a funcţiei kickdown, cât şi pentru îmbunătăţirea timpului de reacţie în momentul schimbărilor de treaptă. Transmisia a rămas cea integrală, păstrându-se şi planetarele originale.
Sursă foto: Exelixis Motorsport
Etichete: golf dragnea , masina dragnea , cel mai puternic golf din lume , cel mai puternic golf , pret masina dragnea
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Atacul de joi, în care a Rusia a lansat o rachetă balistică de mare putere asupra Ucrainei, a fost...