(P) Premieră în fotbalul românesc: „Împreună spre 0%” - mesajul grupului Kindred care promovează Jocul Responsabil este acum și pe tricourile echipelor sponsorizate
19.01.2024, 16:45Pentru prima oară în România, unul dintre sponsorii oficiali ai echipelor de fotbal își modifică mesajul de pe echipamentul de joc pentru a susține o cauză importantă - scăderea până la Zero a veniturilor provenite de la jucătorii vulnerabili, în viitorul apropiat.
Liga Națiunilor: Germania - Bosnia, sâmbătă, 21:45, DGS 1
Liga Națiunilor: Olanda - Ungaria, sâmbătă, 21:45, DGS 2
Sportul se bazează pe Fair Play, iar cei de la Kindred urmăresc să ofere cele mai bune servicii în materie de pariuri sportive și jocuri de cazino online, însă în cel mai corect mod cu putință. Prin urmare, compania face eforturi în permanență pentru educarea jucătorilor cu privire la utilizarea instrumentele disponibile pentru a practica jocurile de noroc în siguranță și doar la nivel de distracție.
Astfel, Kindred Group, sponsor oficial al echipelor de fotbal FC Botoșani și FC Hermannstadt, a decis să promoveze și în România mesajul „Împreună spre 0%” prin inscripționarea acestuia pe tricourile de joc ale formațiilor sponsorizate.
Marian Ignat, președinte al clubului FC Botoșani:
„Suntem deosebit de bucuroși că clubul nostru se alătură misiunii Împreună spre 0% și că astfel, împreună cu sponsorul nostru Unibet, parte a grupului Kindred, vom avea ocazia să fim parte a unei premiere. Pentru prima dară în România, un sponsor își va schimba mesajul de pe tricoul de joc pentru a promova o cauză, iar această acțiune ne face să fim mândri de acest parteneriat.”, a declarat Marian Ignat, președinte al FC Botoșani.
„În fotbal a juca responsabil înseamnă să tratezi fiecare meci ca și cum ar depinde întreg sezonul de el. Să joci, să lupți pentru fiecare minge, în fiecare moment al partidei. Noi, FC Hermannstadt, chiar jucăm responsabil! Alături de Unibet mergem Împreună spre 0%”, este mesajul reprezentaților clubului FC Hermannstadt.
La rândul său, Andreas Nichilciuc, Country Manager Unibet România a declarat:
„Inițiativa Împreună spre 0% nu este doar o premieră, ci și o continuare a angajamentului grupului Kindred pentru susținerea si promovarea jocului responsabil in România. După anunțul de la finalul anului trecut, continuăm seria inițiativelor si a programelor dedicate asigurării unui mediu sigur de joc pentru clienții noștri. Pe lângă prezența pe tricourile de joc ale celor 2 echipe, FC Hermannstadt si FC Botoșani, mesaje de joc responsabil vor fi afișate si pe ecranele LED din jurul terenului de joc la majoritatea cluburilor din prima liga. Scopul inițiativei Împreună spre 0% este de a încuraja o abordare responsabilă a jocurilor de noroc din România din partea tuturor actorilor implicați, de la jucători și operatori până la autorități.”
Vorbim despre o premieră în România, însă acest gen de promovare a Jocului Responsabil este utilizat de către Kindred Group de mai bine de un an în străinătate, acolo unde mesajul „Împreună spre 0%” este vizibil pe echipamentul de joc al formațiilor Glasgow Rangers - multiplă campioană a Scoției și Middlesborough.
În momentul de față, Kindred este singura companie care afișează un mesaj de promovare a Jocului Responsabil pe tricourile de joc ale echipelor din Superliga sponsorizate, iar acest demers include și alte acțiuni. Vorbim despre campanii derulate deja pe rețelele de socializare și în media sau despre decizia de afișare a unor mesaje de promovare a Jocului Responsabil și pe panourile LED ce înconjoară stadioanele pe care evoluează anumite echipe din Superliga.
„Împreună spre 0%” - angajamentul ambițios al Grupului Kindred de a reduce la zero încasările provenite de la jucătorii vulnerabili
„Împreună spre 0%”, campania Grupului Kindred, care operează în România brandurile Unibet și Vlad Cazino, are ca scop promovarea Jocului Responsabil pe platformele de pariuri și cazino online astfel încât încasările provenite de la jucătorii vulnerabili să scadă până la zero în viitorul apropiat.
Călătoria Grupului Kindred spre 0 a început în anul 2020, iar rezultatele obținute până în prezent sunt îmbucurătoare. Grație investiților în tehnologie și educației din ce în ce mai eficiente a clienților, care au permis utilizarea unor tehnici sofisticate de detectare și o conștientizare mai mare a instrumentelor utile puse la dispoziția jucătorilor, Kindred a redus semnificativ procentul veniturilor generate de jocuri de noroc dăunătoare în ultimii ani, astfel că se poate spune că ținta 0% este din ce în ce mai aproape.
Cine este Kindred Group
Kindred Group este un operator de gambling de top, cu peste 30 milioane clienți în țări din întreaga lume, inclusiv SUA, Europa si Australia. În prezent, portofoliul Kindred include 9 branduri, printre care Unibet - flagship-ul companiei si Vlad Cazino - brand dedicat în exclusivitate pieței din România.
Cu peste 1.600 de angajați, listat la Nasdaq Stockholm Large Cap, membru European Gaming and Betting Association (EGBA), membru fondator la IBIA (International Betting Integrity Association) și certificat eCOGRA, Kindred este un nume de referință în industria internațională de gambling, acolo unde activează cu succes de peste 25 de ani.
Etichete: advertorial
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Lupta dintre veteranul Mike Tyson și youtuberul devenit boxer Jake Paul nu a făcut nimic pentru a...