”Tata a pus 10 mărci pe masă. Era tot ce aveam”. Greutățile prin care a trecut liderul mondial din tenis
22.05.2020, 11:59SuperLiga: Poli Iași - FCSB, luni, 20:00, DGS 1
SuperLiga: UTA Arad - Botoșani, luni, 17:00, DGS 1
Novak Djokovic este actualul lider al ierarhiei mondiale din tenisul mondial și al treilea jucător în topul all-time pentru numărul de trofee de Grand Slam câștigate, dar copilăria campionului sârb nu a fost cea mai ușoară.
Novak Djokovic dezvăluie un episod din copilărie, când tatăl său a pus 10 mărci, moneda folosită în Serbia, pe masă, aceea fiind suma din care întreaga familie trebuie să supraviețuiască pentru câteva zile. În ciuda perioadei grele din primii ani de viață, sportivul sârb recunoaște că situația financiară din copilărie l-a ajutat în prezent, reușind să aprecieze mai mult ce deține.
Greutățile din copilăria lui Novak Djokovic
”Am învățat foarte multe lucruri esențiale de la părinții mei. M-au făcut să realizez cât de important este că conștientizezi și să calculezi foarte bine cât cheltuiești și câți mai încerci să pui deoparte. Au contat mult și circumstanțele în care am crescut, îmi aduc aminte de un moment în care tata a pus pe masă 10 mărci. Știam cu toții că aia era tot ce aveam.
Perioada aceea mi-a oferit o lecție importantă de educație financiară. M-a învățat cât de greu este să câștigi banii și cât de mult trebuie să muncești. Am învățat că banii îți pot oferi doar o viață liniștită, nu fericire”, a declarat Novak Djokovic, conform Tennisworldusa.
La peste două decenii de la episodul dezvăluit, Novak Djokovic a câștigat doar din tenis peste 140.000.000 de dolari și are în palmares 17 titluri de Grand Slam.
Etichete: novak djokovic , lider atp , copilarie djokovic , dificultăți financiare
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Comentarii
Ne rezervăm dreptul de a modera/bloca/elimina comentariile care nu respectă un limbaj civilizat, care conţin jigniri, injurii sau calomnii ori instigă la violență, la încălcarea legii sau îndeamnă la atacuri la persoane/instituții