Simona Halep, a treia cea mai profitabilă afacere din istoria Nike, în tenis. Românca depăşeşte nume uriaşe
17.07.2019, 11:35SuperLiga: Sepsi - Buzău, vineri, 17:30, DGS 1
SuperLiga: Farul - Oțelul, vineri, 20:30, DGS 1
Nike a dat lovitura cu Simona Halep. De când a semnat cu gigantul american, sportiva noastră a câştigat două titluri de Grand Slam. O super-afacere pentru gigantul american, care cheltuie foarte puţin cu românca.
Dacă Adidas a tras "lozul câştigător" cu Naomi Osaka, sportivă care a câştigat cu fostul sponsor tehnic al Simonei Halep două turnee de Grand Slam, US Open şi Australian Open, şi Nike se poate felicita pentru alegerea făcută.
Simona Halep, super-afacere pentru Nike
La începutul lui 2018, Halep a rămas fără sponsor, după ce nu a prelungit cu Adidas, germanii nedorind să îi satisfacă pretenţiile financiare. Campioana noastră a ajuns în finală la Australian Open evoluând într-un echipament fără sponsor, dar lucrurile s-au reglat rapid.
Nike a decis să îi achite sportivei din Constanţa 1,7 milioane de dolari anual şi un bonus de câte un milion de dolari pentru fiecare Grand Slam cucerit. O super-afacere, judecând după faptul că brandul de peste ocean a obţinut maximum cu o investiţie minimă.
Halep a cucerit, îmbrăcată în Nike, Roland Garrosul şi Wimbledonul, devenind a treia cea mai bună afacere din istoria brandului. O spun jurnaliştii de la Baseline, care au făcut un clasament al profitabilităţii afacerilor făcute de Nike în istoria tenisului. Campioana noastră ocupă locul trei în top, peste Nadal şi Federer (care, până anul trecut, a fost îmbărcat de Nike). Sportiva din Constanţa e depăşită doar de Serena Williams şi Pete Sampras, care, ca urmare a orginii lor, au fost mult mai marketabili decât ceilalţi sportivi din top.
Dincolo de performanţele în sine, Halep a devenit extrem de populară pe toate meridianele, modestia şi naturaleţea sa fiind apreciate de toţi iubitorii tenisului.
Până să semneze cu Nike, gigantul american nu a mai avut vreun lider WTA sub contract de la Serena Williams, care a fost prima în ierarhia clasamentului mondial în două rânduri, între februarie 2013 și ianuarie 2017 și aprilie 2017 - mai 2017.
Câţi bani au câştigat alţi jucători de tenis de top, de la Nike
- Rafael Nadal - 10 milioane dolari/an
- Roger Federer - 10 milioane dolari/an
- Maria Sharapova - 9 milioane dolari/an
Lider indiscutabil între sportivii sponsorizaţi de Nike rămâne Michael Jordan, care câştigă în continuare, anual, aproape 60 de milioane de dolari.
Simona Halep se va întâlni cu fanii pe Arena Națională, miercuri, de la ora 19.00. Evenimentul va fi transmis în direct pe Digi Sport 1 și poate fi urmărit în timp real pe digisport.ro.
Etichete: simona halep , simona halep wimbledon , simona halep nike
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Comentarii
Ne rezervăm dreptul de a modera/bloca/elimina comentariile care nu respectă un limbaj civilizat, care conţin jigniri, injurii sau calomnii ori instigă la violență, la încălcarea legii sau îndeamnă la atacuri la persoane/instituții