"Karma!" Adidas a refuzat-o pe Halep pentru Osaka, dar acum a primit o lovitură de proporții din partea japonezei
05.04.2019, 15:24SuperLiga: Poli Iași - FCSB, luni, 20:00, DGS 1
SuperLiga: UTA Arad - Botoșani, luni, 17:00, DGS 1
Naomi Osaka (22 de ani) are, începând de azi, un nou sponsor tehnic. Liderul WTA și-a încheiat conturile cu Adidas și a semnat cu Nike, la fel cum a făcut și Simona Halep, la începutul lui 2018. Diferența între cât câștigă cele două sportive ar uriașă, conform ultimelor informații: două milioane de dolari pe an (Simona) vs. 10 milioane de dolari pe an (Naomi).
Sportiva niponă va apărea pentru prima dată în echipamentul gigantului american la finalul acestei luni, în turneul WTA de la Stuttgart (22-28 aprilie), care va fi transmis în DIRECT pe Digi Sport.
"Sunt mândră să devin membră a familiei Nike și nerăbdătoare să mă implic în toate proiectele pe care Nike mi le va oferi.", a spus Naomi Osaka.
Adidas primește lovitură după lovitură
Puțini își amintesc că la finalul lui 2017, Adidas i-a dat o adevărată "lovitură" Simonei Halep. Nemţii nu au vrut să îi ofere campioanei noastre un contract de două milioane de dolari pe an, deoarece îi pregătiseră o înţelegere "stelară" lui Naomi Osaka - aproximativ 10 milioane de dolari pe an, adică de cinci ori mai mult decât ceruse Simona Halep.
Sportiva noastră le-a cerut celor de la Adidas două milioane de euro la finalul contractului, dar germanii nu au dorit să îi dubleze câștigul avut în perioada 2013-2017. Au preferat să investească în alte jucătoare de top, precum Jelena Ostapenko şi Naomi Osaka. Însă acum au primit o nouă lovitură de imagine: după ce Simona Halep a lăsat Adidas pentru Nike la începutul lui 2018, acum a venit rândul lui Naomi Osaka să facă același lucru.
Internauții și-au amintit de decizia luată de Adidas anul trecut și nu au ratat ocazia de a "taxa" gigantul german.
"Karma....Dacă îmi amintesc bine, Adidas a refuzat să o sponsorizeze pe Simona Halep înainte de Australian Open 2018, motivând că au alocat bugetul pentru Naomi Osaka. Acum, după doar un an, și Osaka și Halep evoluează cu echipamente Nike. Adios, Adidas!", a fost unul dintre comentariile de pe Twitter, după ce a fost anunțat oficial parteneriatul Naomi Osaka - Nike.
Karma... If I remember correctly, Adidas did not give Simona Halep sponsorship before the 2018 AO because they said they had allotted their budget for Osaka. Now, just over a year later, both Osaka and Halep are playing with Nike kits. Adios, Adidas!
— Sharada Rajagopalan (@rsharada22) April 5, 2019
Simona Halep a semnat la începutul lui 2018 cu Nike și va câștiga din partea noului sponsor tehnic două milioane de dolari pe an. Suma prevăzută în contractul parafat de Naomi Osaka nu a fost făcută publică, însă presa internațională scrie că aceasta s-ar învârti în jurul a 10 milioane de dolari pe an.
Etichete: simona halep , nike , adidas , naomi osaka
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Comentarii
Ne rezervăm dreptul de a modera/bloca/elimina comentariile care nu respectă un limbaj civilizat, care conţin jigniri, injurii sau calomnii ori instigă la violență, la încălcarea legii sau îndeamnă la atacuri la persoane/instituții