Adidas nu își poate ierta gafa făcută! În ce jucătoare a investit banii ceruți de Simona Halep
20.08.2018, 18:53SuperLiga: Poli Iași - FCSB, luni, 20:00, DGS 1
SuperLiga: UTA Arad - Botoșani, luni, 17:00, DGS 1
Adidas a renunțat la Halep pentru Ostapenko și Osaka, ocupantele locurilor 10, respectiv 19 în clasamentul WTA. Firma germană are toate motivele să regrete, după parcursul fantastic al Simonei în 2018.
Adidas a tras lozul necâştigător în momentul în care a decis să nu îi prelungească înţelegerea Simonei. Nemţii nu au vrut să îi satisfacă pretenţiile financiare româncei, iar acum au toate motivele să fie nemulțumiți de alegerea făcută. Halep nu doar că e numărul unu mondial, dar şi-a trecut în cont şi primul trofeu de Grand Slam, și, atunci când se concentrează la maximum, pare de nebătut. A câștigat la Montreal și a avut minge de meci în finala de la Cincinnati, performanțe la care puține jucătoare visează.
Adidas a refuzat-o pe Simona și a preferat să își asocieze imaginea cu două jucătoare din noul val, precum Ostapenko și Osaka. Cele două sunt în acest moment într-o criză prelungită de formă, ajungând în fazele finale ale competițiilor foarte rar. Inconstanța le caracterizează pe cele două sportive, ale căror evoluții sunt guvernate de emoții.
"Adidas nu a dorit să îi ofere suma cerută Simonei, sesizând o discrepanţă mare între rezultatele din turnee şi valoarea sa ca "produs" de marketing.
Adidas are o nouă politică şi vrea să se axeze în special pe jucătoare carismatice din noul val, precum Ostapenko sau Naomi Osaka", nota ubitennis.com. Până acum, alegerea lor e un fiasco total, judecând după evoluțiile antagonice avute de Simona pe de-o parte, respectiv Ostapenko și Osaka de cealaltă parte.
Parcursul celor trei jucătoare la Turneele de Grand Slam, în 2018
- Halep - finală Australian Open, victorie Roland Garros, tur 3 Wimbledon
- Osaka - tur 4 Australian Open, tur 3 Roland Garros, tur 3 Wimbledon
- Ostapenko - tur 3 Australian Open, tur 1 Roland Garros, semifinală Wimbledon
Simonei i-a expirat înțelegerea cu Adidas în ultima zi a anului trecut, după trei ani de contract, și a jucat fără sponsor tehnic oficial timp de aproape o lună și jumătate.
Simona le-a cerut celor de la Adidas două milioane de euro la finalul contractului cu germanii, dar aceștia nu au dorit să îi dubleze câștigul avut în perioada 2013-2017. Au preferat să investească în alte jucătoare de top, dar care nu au avut nici pe departe performanțele marii noastre campioane.
În primăvară, constănțeanca de 26 de ani a anunțat noul sponsor - Nike, printr-o postare care îi folosea "motto-ul": "Tocmai am făcut-o". În noul contract, întins pe durata a 4 ani, Halep va încasa 1,7 milioane de euro pe an, cu 700.000 mai mult decât primea de la vechiul sponsor. Cea mai mare sumă din contractul cu producătorul de echipament sportiv o primește Maria Sharapova, care e remunerată cu 8,5 milioane de euro pe an.
Etichete: halep , halep adidas , halep nike , osaka ostapenko halep
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Comentarii
Ne rezervăm dreptul de a modera/bloca/elimina comentariile care nu respectă un limbaj civilizat, care conţin jigniri, injurii sau calomnii ori instigă la violență, la încălcarea legii sau îndeamnă la atacuri la persoane/instituții