Amenințarea lui Ion Țiriac, după ce a aflat de proiectul de cale ferată Gara de Nord – Otopeni
15.06.2019, 10:26SuperLiga: Sepsi - Buzău, vineri, 17:30, DGS 1
SuperLiga: Farul - Oțelul, vineri, 20:30, DGS 1
Ion Țiriac (80 de ani) a anunțat că e gata să demoleze patinoarul pe care l-a construit în Otopeni. Omul de afaceri este în continuare nemulțumit că pe lângă patinoarul său va trece calea ferată ce va face legătura între Gara de Nord și Aeroportul Otopeni.
"Dacă nu îmi face trenul peste patinoar, pe care trebuie să-l demontez în momentul ăla, pentru că nu pot lăsa trenul peste terenul meu de hochei, îl demontez și îl fac cadou sârbilor, maghiarilor, cuiva prin jur, atunci încep să fac campusul pe care l-am vrut eu pentru marea universitate. Acum o să mă limitez la Universitatea de Sport. Și fac Universitatea de Sport, o scot din grajdurile regale și le fac în rând.
Din patinoar vine în rând piscina olimpică, iar caldura pe care patinoarul o aruncă afară o bag direct în apa, am învățat asta tot de la maghiari. După care sala de gimnastică a Nadiei, și tot așa. Atenție, totul pentru tineret", a spus Ion Țiriac pentru Gazetă.
Linia de cale ferată "Henri Coandă" – Gara de Nord va fi gata anul viitor
Pregătirile pentru Euro 2020 s-au intensificat. CFR a semnat contractul pentru proiectarea și execuția celor 3 km de cale ferată între stația de la terminalul Sosiri de la Aeroportul Henri Coandă și Gara de Nord. Lucrarea face parte din obiectivele pe care România și le-a asumat în vederea organizării celor patru meciuri de la Campionatul European 2020.
Valoarea lucrării este de aproape 400 de milioane de lei la care se va adăuga TVA. Contractul a fost semnat la sediul Ministerului de Transporturi, în prezenţa fostului mare internaţional Gică Popescu, consilier al prim-ministrului în acest acest proiect.
Linia de cale ferată va avea și un viaduct de 1,5 km, care va supratraversa DN1 în zona Aerogării. Lucrările sunt programate să începă în această vară, iar termenul de finalizare este luna mai a anului viitor.
Contractul are oficial o durată de 14 luni (2 luni pentru proiectare şi 12 luni pentru execuţie), însă reprezentanții CFR dau ca termen de finalizare mai 2020, chiar înaintea meciurilor organizate de București în cadrul Euro 2020.
Etichete: ion tiriac , gica popescu , pationar ion tiriac
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Comentarii
Ne rezervăm dreptul de a modera/bloca/elimina comentariile care nu respectă un limbaj civilizat, care conţin jigniri, injurii sau calomnii ori instigă la violență, la încălcarea legii sau îndeamnă la atacuri la persoane/instituții