FCSB şi Simona Halep, cele mai populare branduri sportive româneşti pe Facebook. Cum arată Top 5
04.02.2019, 18:14Premier League: Brighton - Brentford, vineri, 21:30, DGS 1
Premier League: Arsenal - Ipswich, vineri, 22:15, DGS 1
FCSB şi Simona Halep sunt singurele branduri sportive din România care depăşesc un milion de fani pe Facebook, cea mai populară reţea de socializare, lansată în urmă cu 15 ani.
A început ca Facemash şi a fost lansată în anul 2003. Scopul iniţial a fost ca studenţii din campusul în care locuia Mark Zuckerberg să aprecieze activitatea fizică a colegilor.
A fost interzisă de conducerea universităţii, dar Mark nu s-a lăsat şi, împreună cu trei colegi, a pornit The Facebook. Şi, de la patru oameni, a ajuns, 15 ani mai târziu, la 2,3 miliarde de utilizatori! Şi de la o investiţie de câteva sute de dolari la o valoare de piaţă de 476 miliarde.
Iar de la o joacă, Zuckerberg a ajuns al treilea cel mai bogat om din lume.
Facebook se numără de un mare succes şi în România. Unul din doi români are cont pe reţeaua de socializare, iar numărul total se apropie de 10 milioane. Femeile şi bărbaţii sunt la egalitate aici, în timp ce două treimi dintre utilizatori au între 25 şi 49 de ani.
De pe Facebook nu puteau lipsi sportivii şi, mai ales, cluburile sportive. FCSB are aproape 1,9 milioane de fani, iar vicecampioana României este urmată de Simona Halep, fostul lider mondial, cu un milion şi jumătate de urmăritori.
Gică Hagi are aproape un milion de "like-uri", iar în Top 5 apare şi "Briliantul" Adrian Mutu, care nu stă atât de "briliant" - are doar 422.000 de fani. Naţionala României încheie ierarhia realizată de facebrands.ro.
Cluburi şi sportivi din România pe Facebook
- FCSB - 1,87 milioane fani
- Simona Halep - 1,5 milioane fani
- Gheorghe Hagi - 977.000 fani
- Dinamo - 428.000 fani
- Adrian Mutu - 422.000 fani
- Naţionala României - 282.000 fani
Etichete: gica hagi , facebook , simona halep , echipa nationala , adrian mutu
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Comentarii
Ne rezervăm dreptul de a modera/bloca/elimina comentariile care nu respectă un limbaj civilizat, care conţin jigniri, injurii sau calomnii ori instigă la violență, la încălcarea legii sau îndeamnă la atacuri la persoane/instituții