Cazul Emiliano Sala | Informații noi au ieșit la iveală în urma anchetei. Greșeala fatală comisă de pilot
25.02.2019, 14:59SuperLiga: Poli Iași - FCSB, luni, 20:00, DGS 1
SuperLiga: UTA Arad - Botoșani, luni, 17:00, DGS 1
Cazul Emiliano Sala. După ultimele investigații, pilotul avionului în care s-a aflat Emiliano Sala, David Ibbotson, ar fi comis două erori. Una minoră, fără nici o consecință asupra vieții fotbalistului argentinian. Acesta a greșit numărul de înregistrare al aeronavei: în loc să treacă numărul N264DB, el a scris N246DB. Însă a doua greșeală a fost una absolut inacceptabilă, care sună ca o condamnare la moarte.
Ibbotson ar fi decis să efectueze zborul în modul VFR (zbor vizual), chiar dacă condițiile atmosferice reclamau zborul cu instrumente (IFR)! Dincolo de problemele cu gheața depusă pe fuselaj și pe aripi, aceasta eroare ar avea la bază, așa cum el însuși recunoștea într-o postare pe Facebook, faptul că Ibbotson nu era familiarizat cu acel tip de pilotaj.
Nici până la acest moment pilotul nu a fost găsit în apele Canalului Mânecii, unde s-a prăbușit avionul, dar operațiunile de căutare nu s-au încheiat.
Un raport preliminar privind accidentul aviatic, în urma căruia fotbalistul Emiliano Sala și pilotul David Ibbotson au decedat, va fi publicat luni, 25 februarie.
Cardiff a sesizat poliția și așteaptă răspunsuri la 10 întrebări
Cardiff a fost somată de Nates să plătească suma de tranfer (17 milioane de euro) , dar galezii au cerut intervenţia poliţiei, sesizând FIFA şi Federaţia Engleză, pentru a investiga circumstanţele privind moartea sud-americanului, anunţă englezii de la The Sun.
Practic, șefii lui Cardiff au anunțat că vor achita suma stabilită, dar numai după ce vor primi răspunsuri foarte clare la 10 întrebări:
- Era Sala jucătorul lui Nantes când s-a urcat în avion?
- Cine a aranjat zborul şi de ce l-a urcat pe Sala într-un avion cu un singur motor, pe timp de noapte şi condiţii de iarnă, fără aparatură adecvată pentru situaţii de urgenţă?
- Cine a decis să-l urce pe Sala în acel avion?
- De ce proprietarul avionului nu iese în faţă?
- Avea avionul licenţă pentru a opera zboruri comerciale?
- Pilotul David Ibborson avea licenţă pentru a zbura cu pasageri?
- Mai era şi un alt proprietar pe drepturile asupra lui Sala?
- Trebuia ca Bordeaux, fostul club al lui Sala, să primească 50% din transfer ca urmare a transferului din 2015 la Nantes?
- Care a fost partea agentului Willie McKay.
- Comisionul lui McKay sau o parte din suma de transfer urma să fie împărţită între părţi implicate în transfer? Şi dacă da, cine sunt acele părţi?
Etichete: nantes , cardiff city , accident aviatic , emiliano sala , accident sala
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Comentarii
Ne rezervăm dreptul de a modera/bloca/elimina comentariile care nu respectă un limbaj civilizat, care conţin jigniri, injurii sau calomnii ori instigă la violență, la încălcarea legii sau îndeamnă la atacuri la persoane/instituții