Revolta rapidiștilor a provocat o ședință de urgență la Compania Naţională de Investiţii, cu fanii de față. Cum va arăta stadionul
21.11.2019, 19:58Champions League: PSV - Girona, marți, 19:45, DGS 1
Champions League: Real Madrid - Milan, marți, 22:00, DGS 1
Stadionul Rapid e în plin proces de construcție, dar unele aspecte ale acestuia i-au scos din sărite pe fani, mai ales după modificările aduse pe parcurs, atât ca proiect, cât și ca bani. Astfel, Compania Naţională de Investiţii (CNI) a decis să facă o ședință la care au participat și suporterii.
Aceștia au avut nemulțumiri legate de capacitatea arenei, forma tribunei a doua, elementele de identitate ale Giuleștiului, dar și costurile crescute. Pe lângă asta, întârzierile sunt destul de mari și stadionul are șanse mici să fie gata până la Euro 2020, unde România este co-organizator, cu Stadionul Rapid printre "protagoniști".
După ședință, s-a ajuns la unele concluzii. Astfel, se caută o soluție tehnică pentru modificarea tribunei a doua și a diferenţei de nivel dintre acoperişul ei şi cel de la restul stadionului.
Unul dintre cele mai importante aspecte este ajungerea la o soluție care să nu necesite modificarea autorizației de construcție, pentru că o nouă autorizație ar putea decala și mai rău stadiul construcției, cu aproape un an. Pe lângă aceste aspecte, CNI a acceptat să regândească proiectul în așa fel încât stadionul să aibă o identitate specifică Rapidului.
Peste două săptămâni va avea loc o nouă întâlnire, când CNI ar trebui să prezinte niște concluzii fezabile.
- Recent, noul ministru al Dezvoltării Regionale și Administrației Publice din Guvernul Ludovic Orban, Ion Ştefan, a făcut vizite-surpriză pentru a verifica stadiul lucrărilor la stadioanele Steaua, Rapid şi Arcul de Triumf.
Care au fost nemulțumirile fanilor legate de stadionul Rapid
Clubul Fotbal Club Rapid 1923 S.A a și postat un comunicat în urmă cu ceva timp, în care își exprima nemulțumirile.
Fanii Rapidului au contestat faptul că prețul de execuție a crescut brusc. În plus, suporterii au luat foc la aflarea veștii că prețurile au crescut brusc, deși din cele 19.000 de locuri, cât avea fosta arenă, noul stadion va dispune de 14.000 de locuri. Pentru asta, CS Rapid a fost de acord să renunţe la cele două culoare de atletism pe care le are acum.
Apoi, fanii nu înțeleg de ce e nevoie ca suprafața acoperită cu iarbă să aibă o lățime de 80 de metri, din moment ce lățimea suprafeței de joc este de 65 de metri și mai ales că precizările au fost că, din lipsa spațiului, nu se poate construi tribuna a doua la același nivel cu peluzele. În comparație, la stadionul Steaua, lățimea suprafeței de iarbă va fi de 68 de metri.
Pentru a nu rămâne descoperiţi, federalii au trimis la UEFA terenurile de rezervă la care se vor putea antrena echipele care vin la Bucureşti: Voluntari, Berceni (baza FCSB-ului) şi Mogoşoaia (unde sperăm că va fi cantonată România).
- Cele 3 stadioane, Steaua, Rapid și Arcul de Triumf, se realizează prin Programul Naţional de Construcţii de Interes Public sau Social, derulat de Compania Naţională de Investiţii, bugetul total fiind de peste 500 de milioane de lei.
Etichete: rapid , stadion rapid , stadioane euro , cni , compania nationala de investitii , arena rapid
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Comentarii
Ne rezervăm dreptul de a modera/bloca/elimina comentariile care nu respectă un limbaj civilizat, care conţin jigniri, injurii sau calomnii ori instigă la violență, la încălcarea legii sau îndeamnă la atacuri la persoane/instituții