David Moyes și-a ”desființat” jucătorii după umilința 0-6 cu Arsenal
articol scris de Digi Sport11.02.2024, 21:00
La Liga: Real Madrid - Sevilla, duminică, 17:15, DGS 1
SuperLiga: Dinamo - Rapid, duminică, 20:00, DGS 1
West Ham a pierdut categoric, pe teren propriu, în fața celor de la Arsenal, scor 0-6, într-un meci din etapa a 24-a din Premier League.
Golurile din această partidă au fost marcate de William Saliba (minutul 32), Bukayo Saka (minutele 41 și 63), Gabriel (minutul 44), Leandro Trossard (minutul 45+2) și Declan Rice (minutul 65).
La scurt timp după încheierea partidei de pe London Stadium, David Moyes (60 de ani), antrenorul lui West Ham, a criticat prestația elevilor săi din duelul cu Arsenal.
David Moyes: ”Dacă nu blochezi, nu câștigi lovituri de cap... aceste lucruri fac parte din munca ta”
David Moyes a subliniat faptul că elevii săi nu au reușit, practic, să-și îndeplinească meseriile. Concret, tehnicianul a spus despre jucătorii săi că nu și-au câștigat duelurile, nu și-au blocat adversarii și nu s-au implicat total în meci.
"Eu îmi asum responsabilitatea, eu aleg echipa, dar și jucătorii trebuie să își asume responsabilitatea. Dacă nu blochezi, te întorci cu spatele, nu câștigi lovituri de cap... aceste lucruri fac parte din munca ta”, a spus Moyes, potrivit jurnalistului Fabrizio Romano.
De asemenea, antrenorul lui West Ham a susținut că va încerca în următoarea perioadă să identifice care sunt problemele cu care se confruntă elevii săi.
"O să iau puțin timp și o să văd dacă pot să rezolv problema", a mai spus Moyes.
În prezent, West Ham se află pe locul al 8-lea în Premier League, cu 36 de puncte acumulate după 24 de runde.
VIDEO Rezumat West Ham - Arsenal, scor 0-6
Etichete: arsenal , west ham , david moyes
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Comentarii
Ne rezervăm dreptul de a modera/bloca/elimina comentariile care nu respectă un limbaj civilizat, care conţin jigniri, injurii sau calomnii ori instigă la violență, la încălcarea legii sau îndeamnă la atacuri la persoane/instituții