Mondialul din Rusia, afacere cu cifre record. La ce capitol nu a strălucit
28.07.2018, 18:26SuperLiga: Poli Iași - FCSB, luni, 20:00, DGS 1
SuperLiga: UTA Arad - Botoșani, luni, 17:00, DGS 1
Ultima ediție a Cupei Mondiale a stabilit un nou record. Turneul din Rusia a fost cel mai urmărit din istorie și a avut venituri pe măsură, de 6,1 miliarde de dolari.
Competiția a fost transmisă în 210 țări, iar din drepturile de televizare, forul mondial a atras peste 3 miliarde de dolari.
Și în ceea ce privește impactul pe rețelele sociale, Cupa Mondială din acest an a stabilit un nou record. Mai exact, a înregistrat peste 500 de milioane de interacțiuni ale utilizatorilor.
Singurul aspect financiar la care Mondialul din Rusia nu a strălucit, a fost la încasările obținute din sponsorizări. Brand-urile nu au mai investit sume la fel de mari ca la turneul final din Brazilia, din urmă cu 4 ani. În 2018, Mondialul a strâns 1,45 de miliarde de dolari, spre deosebire de ediția din 2014, care a raportat sponsorizări în valoare de 1,62 miliarde de dolari.
Cele 32 echipe participante la Mondialul din Rusia au încasat în total 791 de milioane de dolari, cu 40% mai mult față de ediția din 2014. 400 de milioane de dolari reprezintă în total premiul pe care și l-au împărțit echipele participante. Franța, câștigătoarea competiției, s-a ales în urma succesului cu 38 de milioane de dolari, Croația cu 28 de milioane de dolari, Belgia cu 24 de milioane de dolari, iar Anglia a primit 22 de milioane de dolari.
Etichete: rusia , cupa mondiala , campionatul mondial , incasari , incasari record , cm rusia , cum 2018
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Comentarii
Ne rezervăm dreptul de a modera/bloca/elimina comentariile care nu respectă un limbaj civilizat, care conţin jigniri, injurii sau calomnii ori instigă la violență, la încălcarea legii sau îndeamnă la atacuri la persoane/instituții