Exclusiv Prunea dă de pământ cu un antrenor din SuperLiga. ”Are problema asta mare de tot. Ce să mai vorbim de tactică”
articol scris de Digi Sport19.02.2024, 17:39
SuperLiga: Sepsi - Buzău, vineri, 17:30, DGS 1
SuperLiga: Farul - Oțelul, vineri, 20:30, DGS 1
Universitatea Craiova a scos o remiză cu mare șansă la Botoșani, duminică după-amiază, în etapa 26 din SuperLiga, 2-2, golul egalizator fiind marcat în minutul 90+5, iar aura antrenorului Ivaylo Petev (48 de ani) începe să se disipeze.
Florin Prunea, atac la Ivaylo Petev: ”Engleza lui e foarte greu de înțeles”
Florin Prunea (55 de ani) crede că antrenorul bulgar are probleme de comunicare, care se transpun mai apoi în jocul echipei. Concret, fostul portar al Generației de Aur spune că Petev nu se face înțeles, așa cum și-ar dori, de către elevii săi.
”Dacă ai probleme de comunicare cu vestiarul și eu cred că are problema asta mare de tot, nu mai vorbim după aceea de tactică, sistem de joc.
E cea mai importantă problemă. Mi se pare că are o problemă de comunicare. Am văzut că la conferința de presă a vorbit bulgărește, acum am văzut că a vorbit în engleză.
Dar engleza lui, sî mă ierte Dumnezeu, este una foarte greu de înțeles. Mă pun în locul jucătorilor. Când ai translator, când vorbește el”, a spus Prunea, prezent ân studioul emisiunii Liga DigiSport.
”Napoli știa măcar jucătorii”
Când i s-a reamintit că în România a activat și Nicolo Napoli, antrenorul italian care vorbea stricat limba română, dar la FCU Craiova, Prunea a replicat:
”Nici Napoli nu vorbea bine, dar el măcar știa jucătorii. A bifat peste 200 de meciuri ca antrenor in Liga 1”, a mai spus Prunea.
VIDEO cu Florin Prunea despre Ivaylo Petev, la Liga DigiSport
Etichete: florin prunea , ivaylo petev , prunea petev
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Comentarii
Ne rezervăm dreptul de a modera/bloca/elimina comentariile care nu respectă un limbaj civilizat, care conţin jigniri, injurii sau calomnii ori instigă la violență, la încălcarea legii sau îndeamnă la atacuri la persoane/instituții