Mircea Rednic a descris în doar două cuvinte ce s-a întâmplat pe teren în Rapid - UTA 4-1
articol scris de Digi Sport28.02.2024, 23:28
Cupa României: Rapid - CFR, joi, 20:00, DGS 1
EFL Cup: Tottenham - Manchester United, joi, 22:00, DGS 2
UTA Arad a fost învinsă clar de Rapid, 1-4.
După meci, Mircea Rednic a transmis că scorul nu reflectă realitatea din teren și că UTA putea obține chiar victoria, însă greșelile mari din defensivă au contat decisiv.
VIDEO cu rezumatul meciului Rapid - UTA 4-1:
Ce a spus Mircea Rednic, după eșecul cu Rapid
De altfel, Mircea Rednic a exprimat în două cuvinte modul în care s-a desfășurat jocul, ”ziua cadourilor”.
”Am pornit de la 1-0, după, o fază fixă, 2-0. Apoi am revenit în joc, a venit golul nostru, ne-a dat mai mult curaj. Am început repriza a doua foarte bine, i-am dominat, am avut ocazii. În loc să vină golul de 2-2, am luat noi gol. Le-am făcut cadouri, astăzi a fost ziua cadourilor.
Am avut 25 de minute bune, am avut ocazii clare. Mingea a trecut milimetric, nu am avut nici șansă. Păcat, mai ales că e scorul ăsta, 4-1, se gândește lumea că ce ne-a dominat Rapidul. Realitatea nu e asta.
La golul patru, cascadorii râsului! Tu, arbitru, ce faci? Trebuie să te poziționezi, nu să stai în mijlocul terenului. Așa, la 4-1, dă urât. Îmi pare că scorul e prea drastic.
Le-am zis la pauză să aibă încredere, că știu ce înseamnă să conduci cu 2-0 și să intri cu 2-1 la pauză.
Eu spun că puteam și să câștigăm. Și reacția publicului a fost negativă, pentru că ei nu aveau soluții, i-am blocat foarte bine.
Au fost greșeli mari, decisive. La trei goluri au fost greșeli pe care nu ar trebui să le facă”, a declarat Mircea Rednic.
Clasamentul din SuperLigă, după Rapid - UTA 4-1
Etichete: mircea rednic , rapid uta
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Comentarii
Ne rezervăm dreptul de a modera/bloca/elimina comentariile care nu respectă un limbaj civilizat, care conţin jigniri, injurii sau calomnii ori instigă la violență, la încălcarea legii sau îndeamnă la atacuri la persoane/instituții