Galerie Foto Barcelona și-a prezentat oficial noul echipament principal pentru sezonul următor
articol scris de Digi Sport03.06.2022, 11:38
SuperLiga: Sepsi - Buzău, vineri, 17:30, DGS 1
SuperLiga: Farul - Oțelul, vineri, 20:30, DGS 1
Barcelona și-a prezentat oficial joi echipamentul principal pentru sezonul următor.
Noul tricou de joc include o schimbare majoră față de anii precedenți, mai exact inscripția siglei noului sponsor, Spotify, cu care a semnat un contract în mijlocul lui martie.
Barcelona și-a prezentat noul echipament principal pentru sezonul următor: "Flacăra arde în continuare"
Tricoul are ca inspirație ediția din 1992 a Jocurilor Olimpice de Vară, care au avut loc la Barcelona. Astfel, motto-ul sub care s-a lansat noul model este "Flacăra arde în continuare".
Galerie Foto
"Designul modelului evocă spiritul unei perioade de regenerare și redefinire, o perioadă în care Barcelona s-a deschis în fața lumii, iar lumea s-a deschis în fața Barcelonei.
Acum 30 de ani, orașul a făcut un pas uriaș înainte spre modernitate, fiind gazda Jocurilor Olimpice, dar în același timp și-a păstrat spiritul și originile.
Cum perioada din prezent este una de schimbări majore pentru lotul primei echipe, clubul a decis să împărtășească acest spirit olimpic într-un moment în care eforturile sunt îndreptate către viitor", au scris cei de la Barcelona pe site-ul oficial.
Barcelona are un contract de sponsorizare unic în istoria fotbalului
În martie, FC Barcelona a semnat un contract de sponsorizare cu platforma de streaming muzical Spotify, iar președintele catalanilor Joan Laporta a anunțat că este vorba despre un parteneriat ”unic în istoria fotbalului”.
Conform înțelegerii dintre cele două părți, stadionul din Barcelona își va schimba numele în ”Spotify Camp Nou” pentru următorii 20 de ani, iar în conturile grupării ”blaugrana” vor intra nu mai puțin de 500 de milioane de euro, potrivit barcauniversal.
În plus, în următoarele trei sezoane, noul sponsor va apărea și pe tricourile jucătorilor catalani, o afacere ce se ridică la 280 de milioane de euro.
Pe lângă sumele exorbitante, cei de la Barcelona susțin că înțelegerea cu Spotify este ”unică în istoria fotbalului” și cele două entități își vor uni puterile pentru a transforma stadionul ”Sportify Camp Nou” într-o scenă de nivel mondial atât pentru fotbaliști, cât și pentru cântăreți.
Etichete: barcelona , echipament , echipament principal , kituri
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Comentarii
Ne rezervăm dreptul de a modera/bloca/elimina comentariile care nu respectă un limbaj civilizat, care conţin jigniri, injurii sau calomnii ori instigă la violență, la încălcarea legii sau îndeamnă la atacuri la persoane/instituții