"Vreți să dorm ca Lobanovski?" Reacția deplasată a lui Șumudică după remiza lui Kayserispor cu Sivasspor
11.02.2018, 19:55SuperLiga: Poli Iași - FCSB, luni, 20:00, DGS 1
SuperLiga: UTA Arad - Botoșani, luni, 17:00, DGS 1
Că Marius Șumudică e un antrenor vulcanic și nonconformist se știe, însă acum au aflat-o și turcii. După remiza cu Sivasspor, antrenorul de la Kayserispor a fost întrebat de presa turcă de ce se manifestă atât de coleric pe bancă, însă răspunsul românului i-a lăsat mască pe toți:
"Aţi vrea să dorm pe bancă la fel ca Lobanovski? Aşa sunt eu, acesta e caracterul meu!", a spus Șumi la conferința de presă.
Antrenorul Valeriy Lobanovskyi, decedat în 2002, era recunoscut pentru calmul său desăvârșit și pentru personalitatea sa puternică. La Dnamo Kiev, Lobanovskyi i-a antrenat pe Florin Cernat și Tiberiu Ghioane.
Marius Șumudică nu-și face însă griji în privința obiectivului trasat de conducere, după ce a avut un start fulminant de sezon, iar la un moment dat Kayseri avea doar trei puncte în spatele liderului.
"Important e ca, la sfârşitul sezonului, să fim pe locul 5, ca acum. Fiecare punct e important", a încheiat Marius Șumudică.
Meciul Kayserispor - Sivasspor, din etapa a 21-a a primei ligi turce, s-a încheiat la egalitate, 1-1, iar portarul Silviu Lung jr. a primit un gol de poveste după un șut-bombă trimis de Robinho. A fost primul gol al fostului star brazilian care a trecut și pe la Real Madrid, Manchester City sau AC Milan.
Pentru echipa antrenată de Șumudică, a fost al patrulea meci fără victorie din ultimele cinci partide, iar Kayseri rămâne pe locul al cincilea în campionat.
Etichete: silviu lung , sumudica , kayserispor , sumudica nervos , sumudica kayserispor , sumudica silviu lung , kayserispor sivasspor
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Comentarii
Ne rezervăm dreptul de a modera/bloca/elimina comentariile care nu respectă un limbaj civilizat, care conţin jigniri, injurii sau calomnii ori instigă la violență, la încălcarea legii sau îndeamnă la atacuri la persoane/instituții