”Arbitrii pot să rămână acasă! Ce reguli există?”. Boloni, pachet de nervi din cauza a două goluri anulate
26.11.2018, 12:05SuperLiga: Sepsi - Buzău, vineri, 17:30, DGS 1
SuperLiga: Farul - Oțelul, vineri, 20:30, DGS 1
Tehnicianul Ladislau Boloni (65 de ani), antrenorul celor de la Royal Antwerp, a criticat dur sistemul de arbitraj video (VAR) la finalul meciului încheiat la egalitate, în deplasare, cu KAA Gent, scor 0-0, duminică, în campionatul Belgiei.
Antwerp a marcat două goluri pe parcursul meciului, ambele anulate de central pe motiv de ofsaid, fără ca acesta să mai revadă fazele pe ecran, ci bazându-se doar pe avizul arbitrilor video. Ulterior, gazdele au beneficiat de o lovitură de la 11 m, acordată de arbitru după ce acesta a urmărit din nou acţiunea pe ecranul de la marginea terenului, lucru care l-a înfuriat pe Boloni, chiar dacă Gent nu a reuşit să fructifice penalty-ul respectiv.
”Nu înţeleg, uneori arbitrul lasă jocul să continue iar apoi se duce să vizioneze acţiunea pentru a decide dacă ar trebui să fluiere sau nu. Însă atunci când marcăm noi, brusc nu mai trebuie să privească, el a urmat pur şi simplu indicaţia primită. Ce reguli există pentru a urmări sau nu imaginile?”, a reacționat, extrem de nervos, Ladislau Boloni.
Apoi, fostul selecționer al României și-a continuat tirada. ”Arbitrii pot să rămână acasă, se pare că avem nevoie doar de VAR. De ce sunt patru? Trebuie să-i plătim şi, în cele din urmă, VAR este cel care decide”, a mai spus Boloni.
În urma remizei de duminică, Royal Antwerp, ocupanta locului secund în clasament, a ratat ocazia de a se apropia la un singur punct de liderul KRC Genk, învins pe teren propriu sâmbătă, de Cercle Bruges (1-2)
Etichete: ladislau boloni , arbitraj video , boloni antwerp
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Comentarii
Ne rezervăm dreptul de a modera/bloca/elimina comentariile care nu respectă un limbaj civilizat, care conţin jigniri, injurii sau calomnii ori instigă la violență, la încălcarea legii sau îndeamnă la atacuri la persoane/instituții