Răzvan Marin, criticat din toate părțile după remiza dintre Ajax și APOEL Nicosia: "Nu este la nivelul pe care ni-l dorim"
21.08.2019, 09:28SuperLiga: Sepsi - Buzău, vineri, 17:30, DGS 1
SuperLiga: Farul - Oțelul, vineri, 20:30, DGS 1
Erik ten Hag (49 de ani), antrenorul celor de la Ajax, nu a fost mulțumit de rezultatul din meciul cu APOEL Nicosia, din play-off-ul Champions League. "Lăncierii" au obținut doar un "egal alb" în Cipru, iar tehnicianul a fost dezamăgit de jocul prestat de elevii săi. Ten Hag a vorbit și despre prestația lui Răzvan Marin (23 de ani).
"Noi am jucat la victorie, dar dacă nu poți câștiga, trebuie să obții măcar un egal. Am fost prea impacientați, neliniștiți, ne-am grăbit. Trebuie să lucrăm zilnic la asta, trebuie să învățăm să rămânem mereu calmi în timpul partidelor", a spus tehnicianul campioanei Olandei.
Răzvan Marin nu a impresionat și a fost criticat după meciul lui Ajax
Răzvan Marin nu a impresionat deloc în meciul cu APOEL și a primit foarte multe critici, atât în presa olandeză, cât și pe rețelele de socializare. Chiar și antrenorul Ten Hag a afirmat că românul nu este încă la nivelul dorit de Ajax.
"Nu este încă la nivelul pe care ni-l dorim. Dar are nevoie de puțin timp de acomodare, e normal. Vrem să jucăm în Champions League și trebuie să jucăm foarte bine în retur. Dar Răzvan trebuie să se obișnuiască, trebuie să înțeleagă ce ne dorim. Are o poziție extrem de importantă în teren, dar va învăța, se va adapta și se va îmbunătăți", a spus Erik ten Hag, despre situația lui Răzvan.
"Răzvan Marin încă nu își găsește locul la echipă, nu am văzut vreodată un Ajax mai slab ca în această seară", a spus Aad de Mos, analist Ziggo Sport.
Etichete: ajax , razvan marin , erik ten hag , apoel nicosia ajax
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Comentarii
Ne rezervăm dreptul de a modera/bloca/elimina comentariile care nu respectă un limbaj civilizat, care conţin jigniri, injurii sau calomnii ori instigă la violență, la încălcarea legii sau îndeamnă la atacuri la persoane/instituții