Burleanu nu-l slăbește pe Lupescu. ”Kaiserul”, acuzat de "afaceri necurate cu un prieten, pe banii FRF"
19.03.2018, 12:40SuperLiga: Botoșani - Poli Iași, luni, 17:30, DGS 1
SuperLiga: UTA Arad - Univ. Craiova, luni, 20:30, DGS 1
ALEGERI FRF. Răzvan Burleanu (33 de ani) continuă atacurile la adresa principalului său contracandidat la președinția Federației Române de Fotbal, Ionuț Lupescu. Pe blog, actualul șef de la Casa Fotbalului a produs un serial, episodul 5 fiind dedicat ”celei mai puternice lovituri dată de Ionuț Lupescu resurselor fotbalului, prin afacerea SEG (Sport Evolution Group)”.
Concret, Burleanu dezvăluie cum ar fi ajuns Lupescu să colaboreze cu firma lui Cristi Iancu, fostul director de marketing de la Dinamo. În martie 2006, FRF ar fi semnat contractul de externalizare a activităților de marketing, sponsorizări și publicitate cu firma AlLRO CONSULTANŢĂ SRL, al cărei fondator, administrator și unic asociat este Simona Antoaneta Iancu, soția prietenului lui Lupescu, Cristi Iancu. În plus, Burleanu acuză că Lupescu și Cristi Iancu ar fi plecat în februarie 2006 în vacanță în Elveția și că FRF ar fi plătit cazarea și transportul pentru Iancu.
”Am organizat licitație când am venit în FRF, iar ei au câștigat. Rezultatele le-am prezentat în Comitetul Executiv”, s-a apărat ”Kaiserul”, când a fost prezent în studioul Digi Sport, luna trecută.
Burleanu mai susține că în vara aceluiași an, 2006, în firma de consultanță ar fi intrat și Iancu, pentru ca din decembrie 2006 firma să-și fi schimbat numele în cea de acum, Sport Evolution Group. Șeful FRF acuză și spune că totul a fost pus la cale cu minuțiozitate și că au fost bani mulți la mijloc. ”În mai puțin de un an, cifra ei de afaceri crește de 10 ori și ajunge spre două milioane de euro! Va continua să crească în mandatul lui Lupescu și, peste alți trei ani, la final de 2009, ajunge la peste 5,5 milioane de euro!”, mai susține Burleanu, care a continuat:
”FRF a fost prinsă în contractul cu SEG până la finele anului 2014. Practic, din martie 2014 de când am devenit președinte FRF, nu am putut contacta niciun potențial sponsor și nu am putut semna niciun contract cu un sponsor până la finalul anului. S-ar fi activat o clauză de penalitate cu o valoare uriașă, în favoarea SEG. În 2015, fără contractul cu FRF, cifra de afaceri SEG scade cu aproximativ 50%. Iar în 2016, scade din nou cu aproximativ 50%!”, a mai precizat Răzvan Burleanu.
”De ce să angajezi pe marketing patru-cinci oameni pe bani buni, să muncească zece luni pe an? Sunt de acord să dau cuiva cât merită doar atunci când produce ceva!”, a replicat și Lupescu, tot la Digi Sport.
Potrivit șefului FRF, firma SEG ar fi încasat aproape 1.000.000 de euro din contracte cu FRF. "Sifonarea s-a făcut tot prin facturi cu detalii lipsă și înregistrate sumar, fără proceduri de licitații. Această firmă, de care FRF era legată prin contract având ca obiect sponsorizări și publicitate, a facturat pe banii fotbalului românesc: izolare fonică, servicii turnee juniori, băuturi alcoolice, sonorizare, personalizare echipament, abonament servicii telefonie,eșarfe, consultanță publicații, servicii catering, plicuri, organizare meciuri, podiumuri, mape, servicii tehnice, pixuri, servicii grafice, cort,abonament servicii internet, bilete, panouri cristal optic de 12.000 euro pentru marketing!”
Acuzații concrete ale lui Burleanu:
”De fapt, dincolo de obiectul contractului, adică sponsorizare și publicitate, firma SEG deținută de prietenul lui Lupescu s-a îmbogățit la un asemenea nivel prin FRF condusă de Lupescu din două surse:
UNU. Sume facturate pe alte contracte cu FRF, în care procentul SEG nu era nicidecum de 15%, ci uneori ajungea la 75%!, cum ar fi cazul publicității pe site-ul oficial frf.ro. Practic, alte contracte, “colaborări suplimentare”, cu alte valori de comision!
DOI. Sume facturate pe contracte de achiziții în care SEG primea de la FRF comenzi care nu fac obiectul contractului dintre SEG și FRF.
Timp de aproape un deceniu, SEG a fost un furnizor universal pentru FRF”, se mai arată în materialul publicat de Burleanu. Așa cum a obișnuit, Burleanu încheie noua sa tiradă cu mai multe întrebări adresate lui Lupescu.
Întrebările lui Burleanu la adresa lui Lupescu
1) Care au fost criteriile pentru care unei firme cu 3 angajați și fără obiect de activitate în publicitate sau marketing, deținută de soția prietenului dumneavoastră, i-au fost externalizate marketingul și publicitatea FRF? Ce alte companii au venit cu oferte pentru această externalizare?
2) Care sunt criteriile pentru care SEG a devenit furnizor FRF pentru servicii de la catering la sonorizare, de la bilete la abonamente de internet și telefonie, de la consultanță publicații la izolare fonică?
3) Sumele plătite de FRF către SEG pentru “consultanță publicații” se referă la aceleași publicații ale FRF pe care dumneavoastră le facturați pentru FRF prin firmele dumneavoastră, ale surorii și soției?
4) De ce a plătit FRF în februarie 2006, din banii membrilor săi, excursia în Elveția pentru Cristi Iancu, cel care nu era angajat și nici partener FRF?
După cel de-al 4-lea episod publicat de Burleanu, Ionuţ Lupescu a replicat printr-o scrisoare deschisă, în care îl acuză pe actualul preşedinte al FRF că face tot posibilul "să sădească ură într-un fotbal şi aşa fără rezultate. "Nimic din ce ați indicat dumneavoastră nu se află în afara legii, în ceea ce mă privește. Ați fi sesizat de mult toate instituțiile abilitate, dacă lucrurile ar fi stat altfel. De asemenea, auditurile independente, pe care le-ați comandat, ar fi relevat aceste chestiuni", a scris, printre altele, Lupescu.
Etichete: ionut lupescu , alegeri frf , razvan burleanu , burleanu lupescu , burleanu nu-l slabeste pe lupescu , kaiserul acuzat , afaceri necurate
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Comentarii
Ne rezervăm dreptul de a modera/bloca/elimina comentariile care nu respectă un limbaj civilizat, care conţin jigniri, injurii sau calomnii ori instigă la violență, la încălcarea legii sau îndeamnă la atacuri la persoane/instituții