Video Sainz, penalizat în timpul MP al Australiei. ”Este inaccceptabil! Te rog, spune-le să aştepte şi să discute cu mine”
articol scris de Digi Sport02.04.2023, 12:55
SuperLiga: FC Botoșani - FCSB, joi, 20:00, DGS 1
Media: Fotbal Club, joi, 22:00, DGS 1
Marele Premiu al Australiei a fost câștigat de către Max Verstappen (25 de ani), care a plecat din pole-position în Marele Premiu al Australiei, în direct la Digi Sport 1.
Sainz, penalizat în timpul MP al Australiei. ”Este inaccceptabil! Te rog, spune-le să aştepte şi să discute cu mine”
Cursa de la Melbourne a fost una plină de incidente, acroșaje și decizii controversate. Un astfel de moment s-a petrecut în turul 57.
Organizatorii au indicat din nou drapelul roşu, după un acroşaj între monoposturile lui Fernando Alonso (Aston Martin) şi Carlos Sanz (Ferrari). Monoposturile Alpine, piotate de Esteban Ocon şi Pierre Gasly, au ajuns în parapet.
Sainz, care a întârziat startul, a încercat să forțeze, dar l-a acroșat din spate pe Alonso, iar monopostul acestuia a fost practic întors.
Carlos Sainz a primit însă o penalizare de cinci secunde pentru incidentul cu Alonso, fiind considerat vinovat.
După ce a aflat vestea penalizării, Sainz i-a transmis inginerului de la Ferrari, moment surprins în direct.
”Nu, nu se poate. Este inacceptabil. Trebuie să aştepte până cursa este încheiată şi discută cu mine. Te rog, te rog, te rog, spune-le să aştepte şi să discute cu mine”, a spus Sainz.
În cele din urmă, cursa s-a reluat cu 12 monoposturi şi cu ordinea stabilită înainte de drapelul roşu şi în spatele maşinii de securitate.
Max Verstappen amenință că se retrage din Formula 1
După un început bun de sezon, cu victorie în prima etapă și un loc secund în a doua, Verstappen a obținut acest pole-position în Australia, însă a făcut un anunț îngrijorător. Olandezul de la Red Bull amenință că se retrage din Formula 1 dacă șefii continuă să introducă și alte probe de sprint în etapele din calendar, așa cum se vehiculează.
Ideea a fost a lui Stefano Domenicali, șeful Formulei 1, în dorința de a crește spectacolul. Astfel, înaintea Marelui Premiu al Australiei, va exista o întâlnire informală între piloți pentru a hotărî cum trebuie procedat.
În orice caz, Verstappen s-a enervat și nu vede rostul acestor probe de sprint. El susține că aceasta este doar o modalitate "de a mai acumula ceva puncte". Verstappen spune că, în acest caz, piloții vor alege pneurile care să-i țină cât mai mult în cursă. Există însă și piloți care ar fi de acord cu propunerea.
"Mă mulțumesc doar cu cursa principală. Cred că e mai bine pentru spectaculozitate. Sigur că sper că nu vor fi multe schimbări. Altfel, nu mă veți mai vedea pentru mult timp", a tunat Verstappen, potrivit Thesportrush.
În sezonul 2023 din Formula 1 sunt programate șase probe de sprint
După ce a aflat părerea lui Verstappen, Stefano Demenicali e dispus "să mai discute, pentru a căuta și alte perspective de îmbunătățire a perspectivei spectatorilor".
În urma curselor de sprint se stabileste ordinea de plecare în cursă. Probele de sprint au fost introduse pentru prima dată în Formula 1 în 2021, când au au existat în trei dintre etapele sezonului. Însă în 2022, au fost 6 astfel de curse de sprint.
În această stagiune, potrivit site-ului oficial al Formulei 1, prima cursă care ar urma să aibă probă de sprint ar fi în Azerbaidjan, în etapa următoare, în weekend-ul 28-30 aprilie. Celelalte sprinturi confirmate pentru 2023 sunt în Marele Premiu din Austria (30 iunie - 2 iulie), Marele Premiu al Belgiei (28-30 iulie), Marele Premiu din Qatar (6-8 octombrie), Marele Premiu al Americilor (20-22 octombrie) și în Marele Premiu al Braziliei (3-5 noiembrie).
Etichete: fernando alonso , lewis hamilton , marele premiu al australiei , max verstappen , carlo sainz , sainz suspendat
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Comentarii
Ne rezervăm dreptul de a modera/bloca/elimina comentariile care nu respectă un limbaj civilizat, care conţin jigniri, injurii sau calomnii ori instigă la violență, la încălcarea legii sau îndeamnă la atacuri la persoane/instituții