Video&Foto Ferrari și-a prezentat "cel mai urât monopost" din Formula 1, iar fanii au înnebunit: "Parcă e vomă". Și piloții sunt surprinși
articol scris de Digi Sport10.03.2021, 20:00
SuperLiga: Poli Iași - FCSB, luni, 20:00, DGS 1
SuperLiga: UTA Arad - Botoșani, luni, 17:00, DGS 1
Ferrari şi-a prezentat miercuri monopostul SF21 pentru sezonul 2021 de Formula 1, însă fanii au rămas mască atunci când au văzut cum arată.
"Nasul gras, cu acel verde, o face să fie cea mai urâtă mașină de pe grilă, după părerea mea", a scris un fan pe rețelele de socializare.
"Cumva au făcut varză aspectul clasic. Arată ca și cum cineva ar fi vomitat pe carcasa motorului", a spus alt suporter al Scuderiei.
The #SF21 in all its beauty 😍#essereFerrari 🔴 pic.twitter.com/HNQLM87cO3
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) March 10, 2021
Ferrari și-a prezentat monopostul pentru noul sezon din Formula 1
Ce i-a supărat pe fani? Pe lângă culoarea roșie tradițională, cu puțin negru și accente galbene, o decizie de ultim moment înainte de prezentarea oficială a fost trasarea unor dungi verzi în partea superioară, pe carcasa motorului. Asta pentru a marca unul dintre sponsori.
Explicația au oferit-o chiar cei doi piloți, Charles Leclerc și Carlos Sainz.
"Nu ne așteptam la acel verde", a recunoscut Sainz, care a spus că decizia a venit "în urmă cu o săptămână sau ceva de genul acesta".
"A fost o schimbare de ultim moment. Trebuie să spun că încep să mă obișnuiesc să o văd pe mașină", a spus și Leclerc.
Oficialii de la Ferrari, încrezători pentru noul sezon, cu monopostul SF21
Ferrari a asigurat că a încercat să înveţe din greşeli, care au făcut ca sezonul trecut să fie cel mai prost pentru ea din 1980.
SF21, o evoluţie a monopostului SF1000 de anul trecut, are un motor complet nou, iar aripa din faţă şi nasul sunt schimbate. Culoarea monopostului este şi ea uşor modificată. "Partea din spate aminteşte de culoarea roşu bordeaux a primului Ferrari", a menţionat directorul scuderiei, Mattia Binotto.
"2021 se construieşte pe baza lecţiilor unei campanii 2020 incredibil de dificile", a declarat directorul sportiv Laurent Mekies în videoclipul de prezentare a noului monopost.
"Sezonul trecut ne-a pus la încercare pe pistă şi în uzină, însă am încercat să învăţăm din greşelile noastre şi să progresăm în toate domeniile în care nu am fost la înălţime", a spus el.
"Desigur, în contextul îngheţării unei mari părţi a reglementării tehnice (între 2020 şi 2021 - n. r.) şi al noului regulament financiar (cu introducere unui plafon de cheltuieli - n. r.), viteza cu care putem schimba lucrurile este redusă. Încercăm totuşi să regăsim drumul către partea cea mai competitivă a grilei", a adăugat Mekies.
- Noul sezon din Formula 1 va lua startul pe 28 martie și se vede în direct la Digi Sport.
Ferrari, fără nicio victorie anul trecut, a încheiat pe locul 6 în clasamentul constructorilor, la 442 de puncte de campioana Mercedes. Acesta a fost cel mai slab sezon al său din 1980, când a încheiat pe poziţia a 10-a.
"2020 este în spatele nostru, dar nu va fi uitat şi ne va face mai puternici", vrea să creadă preşedintele Ferrari, John Elkann.
Pe pistă, acest lucru va însemna un monopost cu un grup propulsor complet nou, al cărui avantaj faţă de cel de anul trecut este estimat la "mai mult de o zecime de secundă pe tur" potrivit lui Enrico Gualtieri, responsabilul departamentului de motoare.
În ce priveşte şasiul, în mare îngheţat faţă de anul trecut, puţinele schimbări sunt legate de partea din spate (transmisie şi suspensii).
Ferrari are cel mai tânăr cuplu de piloți din istoria mărcii
În 2021, Ferrari va avea cei mai tineri piloţi ai săi din ultimii 53 de ani.
Pilotul monegasc Charles Leclerc va concura în acest sezon alături de spaniolul Carlos Sainz jr, care l-a înlocuit pe Sebastian Vettel.
La prima cursă a sezonului, Marele Premiu al Bahrainului, pe 28 martie, Leclerc şi Sainz vor avea o medie de vârstă de 25 de ani şi trei zile.
Spaniolul Carlos Sainz jr., care l-a înlocuit pe Sebastian Vettel, are 26 de ani, iar francezul Charles Leclerc are 23 de ani.
Etichete: ferrari , carlos sainz , charles leclerc
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Comentarii
Ne rezervăm dreptul de a modera/bloca/elimina comentariile care nu respectă un limbaj civilizat, care conţin jigniri, injurii sau calomnii ori instigă la violență, la încălcarea legii sau îndeamnă la atacuri la persoane/instituții