Handbalista Cristina Neagu este un model de performanță pentru un retailer de top
04.08.2020, 13:00SuperLiga: Botoșani - Poli Iași, luni, 17:30, DGS 1
SuperLiga: UTA Arad - Univ. Craiova, luni, 20:30, DGS 1
Cristina Neagu, un model național de performanță sportivă, a devenit mentor și pentru actualii și potențialii angajați Kaufland, printr-o serie de videoclipuri care au la bază experiența profesională a Cristinei.
Deși alăturarea între sport și retail poate părea inedită, implicarea Cristinei nu e întâmplătoare, ci are la bază atât valorile comune pe care sportiva și Kaufland le au, mentalitatea de învingător necesară în ambele domenii, precum și o serie de rezultate concrete care arată că munca e cea care face, dintr-un anonim, un campion: Cristina este numărul 1 în handbal, Kaufland este numărul 1 pe piața de retail din România; Cristina a fost desemnată de 4 ori cea mai bună jucătoare din lume, Kaufland a primit de 5 ori trofeul de Top Angajator în România; Cristina are peste 230.000 de fani activi, Kaufland are peste 500.000 de clienți mulțumiți zilnic; Cristina face de 15 ani parte din echipa națională a României, Kaufland este de 15 ani trendsetter pe piața de retail din România; Cristina a înscris peste 237 de goluri la Campionatul European de handbal, în Kaufland se livrează zilnic peste 300 de camioane cu marfă către cele 132 de magazine, cu implicarea activă a peste 15.000 de colegi.
Sub numele „Pas cu Pas către Performanță”, campania reunește în total opt clipuri în care Cristina vorbește despre ce o motivează și o ține concentrată pe rezultatul final, cât de importantă este pentru ea echipa alături de care joacă, dar și cele mai vulnerabile momente ale carierei sale. Prin demersul inițiat de Kaufland, vocea Cristinei a ajuns la peste 800.000 de persoane care au vizionat materialele pe canalele de social media și la peste 4.000.000 de ascultători radio dintre care în mare parte tineri, la început de drum, cu cea mai mare nevoie de motivație și inspirație.
Asocierea Cristinei cu inițiativele Kaufland face parte dintr-un parteneriat mai amplu, demarat în toamna anului trecut, printr-o campanie de employer branding, dezvoltată sub sloganul „Fără joburi mici. Doar roluri esențiale”. Având-o tot pe handbalistă în rolul de ambasador, povestea începută atunci și continuată acum a fost o adaptare la contextul pandemiei, ca răspuns la nevoia oamenilor de a primi încurajare și îndrumare. Aceasta are la bază convingerea că absolut toți membrii echipei Kaufland, indiferent de rolul pe care îl au, de vechime sau de departamentul în care își desfășoară activitatea, sunt esențiali și poartă meritul de a fi transformat compania în liderul pieței de retail din România. Spotul a fost vizionat de peste 5 milioane de oameni în perioada octombrie – decembrie 2019.
“Pas cu Pas către Performanță” demonstrează că se poate ajunge la un nivel profesional ridicat, indiferent de domeniu sau de cât de mic pare rolul actual al fiecăruia. Cu motivație și multă muncă se poate ajunge oriunde. Seria disponibilă integral pe canalul de Youtube Kaufland România ne reamintește că performanța se măsoară diferit în domenii distincte, dar pașii până acolo sunt aceiași. În sport, o avem pe Cristina ca model. În retail, Kaufland este un bun exemplu, iar cei ce doresc să afle mai multe despre companie, pot accesa cariere.kaufland.ro.
Etichete: cristina neagu , articol susținut de kaufland , kaufland
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
Comentarii
Ne rezervăm dreptul de a modera/bloca/elimina comentariile care nu respectă un limbaj civilizat, care conţin jigniri, injurii sau calomnii ori instigă la violență, la încălcarea legii sau îndeamnă la atacuri la persoane/instituții