Ultima soluţie propusă pentru ca România să nu piardă organizarea Euro 2020. "E un proiect extraordinar"
04.10.2016, 11:09România a primit dreptul de a organiza trei meciuri din faza grupelor și unul din faza optimilor de finală la Euro 2020, însă există o posibilitate destul de mare ca acest lucru să nu se mai întâmple.
SuperLiga: Poli Iași - FCSB, luni, 20:00, DGS 1
SuperLiga: UTA Arad - Botoșani, luni, 17:00, DGS 1
În doi ani, de când UEFA a luat decizia să repartizeze patru partide țării noastre, nu s-au întâmplat prea multe în ceea ce privește construcția de stadioane, metrou și autostrăzi la care s-au angajat autoritățile. Acum, se caută o soluție de compromis pentru a putea asigura măcar legătura dintre Aeroportul Otopeni și București, ținând cont că Magistrala 6 (1 Mai - Otopeni), va fi gata abia în 2021.
Sorin Buşe, ministrul Transporturilor, a explicat într-un interviu cum vor autoritățile să rezolve această problemă pentru ca meciurile de la Euro 2020 să se poată juca pe Arena Națională.
"Din nou se pune problema Campionatului de fotbal şi faptul că realizarea metroului va depăşi data campionatului, deci metroul este prevăzut în 2021. Noi o să încercăm dacă putem să accelerăm proiectul, dar sunt lucrări complexe şi nu vrem să accelerăm în detrimentul calităţii. Am o altă veste bună pe care o anunţ acum, dar o să o confirm în două săptămâni. Vorbim despre o legătură de cale ferată între Bucureşti şi Aeroportul Otopeni. L-aş numi un metrou de suprafaţă. Este o soluţie foarte creativă şi foarte modernă care exista într-un dosar în minister la un colaborator. Este un proiect extraordinar, care a fost prezentat internaţional, am impresia chiar premiat, care este uşor de realizat, cu un termen de execuţie foarte scurt.
În prima etapă, până când metroul va fi gata, va asigura legătura Bucureştiului cu Aeroportul Otopeni. În cea de-a doua etapă — şi acolo poate fi cadenţat, garniturile de tren pot fi cadenţate la 15 minute, în funcţie de traficul de la Otopeni — se pot orienta înspre Bucureşti şi spre ţară. Avantajul faţă de metrou este că poate funcţiona şi noaptea, la o cadenţă mai redusă. În momentul în care metroul va fi pus în folosinţă, în 2021, cadenţa poate fi scăzută, iar această conexiune se va reorienta înspre Bucureşti şi spre ţară. Deci, noi dorim ca atunci să atragem către Otopeni legături din Braşov, din Ploieşti, chiar ne gândim din nordul Bulgariei, pentru a cuantifica la capacitate maximă Aeroportul Otopeni", a declarat Buşe în cadrul emisiunii online "De vorbă cu ministrul tău".
Etichete: euro 2020 , solutie infrastructura euro , meciru euro 2020
Urmărește știrile digisport.ro și pe Google News
O înregistrare video care pretinde că arată capturarea de către ruşi a unui australian care lupta...